Sel nädalal alustas Visit Estonia Helsingis ja selle lähiümbruses turunduskampaaniat, et meelitada kultuurist ja sündmustest huvituvaid Soome turiste Eestisse puhkust veetma. Pea poolteist kuud kestva kampaania reklaaminäoks on põhjanaabritele Soome eurolaulult tuttav räppar Nublu.
„Aprilli keskpaigani vältava kampaania eesmärgiks on tekitada soomlastes huvi Eesti kui puhkuse veetmise koha vastu ja suurendada madalhooajal soomlaste ööbimiste arvu Eestis. Pakume neile sündmuste ja kultuuriürituste näol reisimotivatsiooniks ideid, kuhu võiks Eestis minna, mis kohti tasub siin külastada ja mida teha,“ ütleb Visit Estonia turismiturunduse valdkonna turunduse projektijuht Orvika Reilend.
Kampaania sihikul on Helsingi ning selle lähiümbruse ehk Uusimaa piirkonnas elavad 25-55-aastased reisi- ja kultuurilembesed mehed ja naised. Turunduskampaania levib peamiselt suuremates digikanalites nagu META, Google ja TikTok, ent reklaamid ilmuvad ka Soome trükimeedias ja telekanalites.
Soome on Eestile jätkuvalt kõige olulisem välisturg – soomlased annavad pea 40% Eesti turismitulust ning jätavad Eestisse 1,3 miljonit eurot päevas. 2023. aastal veetsid Soome turistid Eesti majutusasutustes 1,3 miljonit ööd, selle näitajaga olid nad välisturistide hulgas esimesel kohal.
„Värske Soome elanikkonna reisiuuring ütleb, et Eesti kuulub peaaegu kolmveerandi välisreise tegevate soomlaste selle aasta reisiplaanidesse ning soomlased on Eestis pakutavaga rahul. Mitmeks päevaks Eestisse tulijate peamiseks reisi põhjuseks on just nimelt soov käia siinsetel kultuuri- ja spordiüritustel ning külastada Eesti restorane,“ toob Reilend välja.
Räppar Nublu valiti Reilendi selgitusel kampaania reklaaminäoks seetõttu, et ta osales hiljuti koos Soome räppartisti Mikael Gabrieliga edukalt Soome eurolaulul ning Eesti räppari tuntus on põhjanaabrite pool pärast seda veelgi kasvanud. „Nublu jätkab muusikalist koostööd Mikael Gabrieliga ning ta püsib endiselt nii Soome meedia kui publiku radaril. Tema tuntus aitab meie kampaanial erinevates kanalites, sealhulgas ka muusiku enda kanalites, paremini silma paista ja soomlaste tähelepanu püüda,“ märgib Reilend.
Kampaanialeht: www.visitestonia.com/fi/tapahtumat