Siia koondame kampaaniaid, mille jagamisel ja levitamisel ning enda teenuste tutvustamisel saavad kaasa aidata kõik Eesti turismi teenusepakkujad.
Periood: 04.03.-14.04.2024
Teema: kultuur ja sündmused
Eesmärk: tutvustada soomlastele Eesti kultuuri ja sündmusi. Tuua läbi reklaami soomlased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal soomlaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtturg: Soome, Helsingi ja lähiümbrus (Uusimaa piirkond)
Sihtgrupp: 25-55 aastased Helsingis ja lähiümbruses elavad reisi- ja kultuurihuvilised mehed ja naised.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube, TikTok), print (Ilta-Sanomat, Mondo, Trendi), Online TV (Ruutu, MTV, Rakuten)
Kampaanialeht: www.visitestonia.com/fi/tapahtumat
Kampaania videod:
Vanemuine: https://youtu.be/4EoLdhsIJo4
Saun: https://youtu.be/-tKLAv7uMWU
Metroo: https://youtu.be/2cJnNe4h4wc
Kampaania kontakt: Orvika Reilend (orvika.reilend@eas.ee)
Periood: 06.03.-10.04.2024
Teema: Eesti kui kestlik reisisihtkoht (kultuur, loodus, toit)
Eesmärk: Suurendada sakslaste seas Eesti kui hea kestliku reisisihtkoha tuntust ning tutvustada siinseid mitmekülgseid vastutustundlikke puhkamisvõimalusi, suurendades seeläbi sakslaste ööbimiste arvu Eestis madalhooajal.
Sihtgrupp: 25-55-aastased Berliini, Frankfurdi ja Müncheni elanikud, kes soovivad reisida kestlikult ja vastutustundlikult.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube, TikTok), keskkonnasõbralikud digiekraanid (Berliinis)
Kampaanialeht: www.visitestonia.com/en/outlook
Kampaania kontakt: Anna-Liisa Virkus (anna-liisa.virkus@eas.ee)
Periood: 11.03.-21.04.2024
Teema: toit, Eesti toidukultuur, toidusündmused, põnevad toiduelamused (elamustoitlustus).
Sõnum: Estland – ett smörgåsbord av kulinariska upplevelser (Estonia - a smorgasbord of culinary experiences)
Eesmärk: tutvustada rootslastele Eesti toidukultuuri, toiduelamusi ja -sündmusi. Tuua läbi reklaami rootslased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal rootslaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtturg: Stockholm, Malmö, Helsingborg
Sihtgrupp: 25-55 aastased Stockholmis, Malmös ja Helsingborgis elavad reisi- ja toidukultuurihuvilised mehed ja naised.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube, TikTok), print (Di Weekend ja Helsingborgs Dagblad)
Kampaanialeht: www.visitestonia.com/sv/smorgasbord
Kampaania video: https://youtu.be/vaJRjxayulA
Kampaania kontakt: Orvika Reilend (orvika.reilend@eas.ee)
Foto: Visit Estonia
Periood: september-oktoober 2024
Teema: "Kultuurihoolitsused" - spaapuhkus ja kultuurielamused
Eesmärk: Tutvustada Eestit kui mitmekülgseid puhkusevõimalusi pakkuvat reisisihtkohta ning siduda spaa- ja kultuuripuhkus ühiseks reisielamuseks.
Sihtgrupp: Kõrgema sissetulekuga 25-55-aastased Riia ja selle lähiümbruse elanikud, kes on huvitatud nii üksi, sõpradega, kaaslasega kui ka lastega reisimisest.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube), DOOH, raadio, TV ja online TV.
Kampaanialeht: www.visitestonia.com/lv/kulturasprocedura
Kampaania kontakt: Anna-Liisa Virkus (anna-liisa.virkus@eas.ee)
Periood: sügis 2024
Sihtturud: Leedu, Poola, Rootsi, Norra
Teema: Loodus, kultuur ja toit. Elamused.
Sihtgrupp: 25-55-aastased reisihuvilised mehed ja naised, kes elavad Vilniuses, Varssavis ja Oslos. FIT ehk Free Independent Traveller.
Kanalid:
Kampaanialeht: https://www.visitestonia.com/en/itsabouttime
Kampaania videod:
Vesi https://youtu.be/HsKoBaAQF8U
Õhk https://youtu.be/OU9c3zhR72I
Tuli https://youtu.be/MWcUPXd-4do
Maa https://youtu.be/i9WltqgkPgU
Kampaania kontakt: Orvika Reilend (orvika.reilend@eas.ee)
Periood: sügis 2024, 6-8 nädalat
Teema: veel otsustamisel
Sihtturg: Soome, Helsingi ja lähiümbrus (Uusimaa piirkond)
Sihtgrupp: 25-55 aastased Helsingis ja lähiümbruses elavad reisi- ja kultuurihuvilised mehed ja naised.
Kanalid: veel otsustamisel
Kampaania kontakt: Orvika Reilend (orvika.reilend@eas.ee)
Foto: Karl Ander Adami
Visit Estonia on koondanud ühele nn viktoriinide lehele kokku mõned viimaste aastate online-viktoriinid.
Viktoriinid on eri teemadel – Eesti kultuur ja ajalugu, loodus, tervendavad võtted, jõuluaeg, ent kõiki neid ühendab eesmärk meelelahutuslikul, samas harival moel Eestit veelgi enam tutvustada nii eestimaalastele kui meid külastavatele välisturistidele.
Koondleht on inglise keeles: https://www.visitestonia.com/en/why-estonia/play-quizzes-and-test-your-knowledge-about-estonia
Paljud viktoriinid on rohkemates keeltes – mõni lausa kõigis 7 keeles, milles on ka Visit Estonia muud turunduskanalid (eesti, inglise, soome, saksa, vene, läti, rootsi). Lisame sinna paar korda aastas uusi viktoriine juurde.
Turismiettevõtjana saad seda infot kasutada enda kanalites Eesti eri nurkade alt tutvustamiseks. Selleks lisa lihtsalt link sobiva(te)st kampaania(te)st enda kodulehele.
Eesti Rahva Muuseum
Foto: Virgo Haan
Peale selle on Visit Estonial valminud humoorikad online-saunamängud, mida saad samuti enda kodulehele lisada. Pane tähele, et iga lingi järel sulgudes olev arv tähistab mängu ID-d, mida vajad, kui soovid selle mängu enda veebilehele lisada (vt ka juhendit allpool).
Eestikeelsed mängud:
https://visitestonia.adact.me/millinesaunaline (6134)
https://visitestonia.adact.me/sobivsaun (6137)
Ingliskeelsed mängud:
https://visitestonia.adact.me/saunagoer (5956)
https://visitestonia.adact.me/sauna (5959)
Soomekeelsed mängud:
https://visitestonia.adact.me/saunojatesti (6170)
https://visitestonia.adact.me/saunatyyppi (6176)
Saksakeelsed mängud:
https://visitestonia.adact.me/saunagaenger (6133)
https://visitestonia.adact.me/saunaarten (6136)
Venekeelsed mängud:
https://visitestonia.adact.me/saunagoer-ru (6144)
https://visitestonia.adact.me/banya (6143)
Rootsikeelsed mängud:
https://visitestonia.adact.me/saunagoer-sv (6132)
https://visitestonia.adact.me/sauna-sv (6141)
Lätikeelsed mängud:
https://visitestonia.adact.me/saunasapmekletajs (6180)
https://visitestonia.adact.me/igaunupirts (6182)
Suitsusaun
Foto: Mariann Liimal, Visit Estonia