Visit Estonia turundab Eestit kui põnevat sihtkohta 11 sotsiaalmeedia kanalis ning suhtleb kokku rohkem kui 500 000 jälgijaga üle maailma. Turutrendide ja Visit Estonia kogemuse põhjal oleme kokku pannud järgnevad lihtsasti järgitavad soovitused.
Jälgi meid: Facebookis 7 keeles: eesti, inglise, soome, vene, läti, rootsi, saksa;
Instagramis, TikTokis, LinkedInis, YouTube'is, Vimeos ja Hiinas: WeChatis, Weibos, Douyinis, Video Hubis.
Koostöö jaoks sisesta palun tag @visitestonia ja veendu, et su jagatav sisu koostöö jaoks on ingliskeelne.
Facebookis kõige paremini toimiv visuaal. Video saad kokku panna ka piltidest, kasutades Facebooki tasuta tööriista Creator Studios (Post-Multimedia-Slideshow). Video loomisel pea meeles:
Püüa öelda nii lühidalt kui võimalik, sest kasutaja kerib pikast tekstist lihtsalt mööda. Oluline info olgu teksti alguses. Teksti rõhutamiseks kasuta:
Aktiveeri oma fänne Instagram story formaadi mängudega:
Ei ole olemas kindlaid valemeid. Proovi erinevaid visuaale või üleskutseid, et leida oma publikut kõige paremini kõnetav sisu ja võimenda seda, mis toimib! Ja hari end - alt leiad tasuta koolituse.
Sotsiaalmeedia turunduse koolitusmaterjalid spetsiaalselt hotellidele, toitlustusasutustele ja DMOdele fookusega 2020. a kriisist väljumiseks. Vaata lühikesi veebiseminare ja keri kindlasti ka lehelkülje lõppu, kust leiad allalaetavad PDF-failid hotellide, toitlustusasutustele ja DMOdele.