Sotsiaalmeedia

Allikas: Silvia Soide

Visit Estonia turundab Eestit kui põnevat sihtkohta 11 sotsiaalmeedia kanalis ning suhtleb kokku 500 000 jälgijaga üle maailma. Turutrendide ja Visit Estonia kogemuse põhjal oleme kokku pannud järgnevad lihtsasti järgitavad soovitused.

Jälgi meid: Facebookis 7 keeles: eesti, inglise, soome, vene, läti, rootsi, saksa

Instagramis, TikTokisTwitteris, LinkedInis, YouTube'is, Vimeos ja Hiinas: WeChatis, Weibos, Douyinis, Video Hubis.

Koostöö jaoks palun sisesta tag @visitestonia.

5 näpunäidet, mis töötab sotsiaalmeedias hästi

1. Visuaalid, mis on:

  • kvaliteetsed
  • heledad (inimsilm eelistab heledaid visuaale tumedatele)
  • inimestega (piisab ka käsi või selg pildil)
  • kasutaja vaatepunktist tehtud – justkui oleksin ise seal (vaata nt @visittallinn)
  • õiges suuruses: feedi pilt ruut; video feedi postitusena 4:5 vertikaalne, story 9:16 vertikaalne. postitusse sobivad suurused muutuvad aeg-ajalt, vaata üle Facebooki juhised.

2. Lühikesed videod

Facebookis kõige paremini toimiv visuaal. Video saad kokku panna ka piltidest kasutades Facebooki tasuta tööriista Creator Studios (Post-Multimedia-Slideshow). Video loomisel pea meeles:

  • näita oma brändi esimese 2-3 sekundi jooksul (just nii kaua suur enamus inimesi vaatab)
  • iga formaadi jaoks oma suurus (feed, story, YouTube jne)
  • kestus Facebookis ja Instagramis kuni 1 minut; reklaam ja TikToki video alla 15 sekundi

3. Vähe teksti

Püüa öelda nii lühidalt kui võimalik, sest kasutaja scrollib pikast romaanist lihtsalt mööda. Oluline info olgu teksti alguses ja teksti rõhutamiseks kasuta:

  • liigendamist (reavahesid)
  • emotikone

4. Mängulisus kaasab publikut

Aktiveeri oma fänne Instagram story formadi mängudega:

  • viktoriinid
  • hääletused
  • küsimused

5. Katseta!

Ei ole olemas kindlaid valemeid. Proovi erinevaid visuaale või üleskutseid, et leida oma publikut kõige paremini kõnetav sisu ja võimenda seda, mis toimib! Ja hari end - alt leiad tasuta koolituse.

Facebook Compass 2021 - tasuta koolitused turismisektorile

Sotsiaalmeedia turunduse koolitusmaterjalid spetsiaalselt hotellidele, toitlustusasutustele ja DMOdele fookusega 2020. a kriisist väljumiseks. Vaata lühikesi veebiseminare ja keri kindlasti ka lehelkülje lõppu, kust leiad allalaetavad PDF-failid hotellide, toitlustusasutustele ja DMOdele.