Heili Klandorf-Järvsoo - "On aeg..., ehk Eesti turismi teemastrateegiad" esitluse materjalid
Küsimused ja vastused
Kuidas me selle Nature-Culture-Food kontseptsiooniga eristume teistest riikidest? Kas kusagilt lugudest tuleb välja ka, et me digiriik oleme (mis on eristuv teistest riikidest)? VASTUS: Kontseptsioon on loodud ennekõike kasutamiseks puhkuseturisti meelitamiseks. Nii nagu igal kohal maailmas on loodus, kultuur ja toit, nii on ka igal kohal oma isikupärased ja mõjusad lood. Tuleb need lood vaid üles noppida, läbi mõelda ja neid jutustama hakata ning läbi nende esile tuua see eriline, mis meile, siin Eestis elades tundub tavaline, aga tegelikult on nii eriline, et selle pärast tasub eraldi reis ette võtta küll. Digiriik on igal sammul kaasas.
Tere! Mulle konseptsioon meeldib, kindlasti kaugematele tugudele on sõnumid veenvad, kuid üks küsimus ka. Kui lähiaastatel pigem tulevad Eestisse lähinaabrid- soomlased, lätlased, siis neil on täpselt sama loodus, päikeseloojangud, valged ööd. Olulist erinevust kultuuris, arhitektuuris ei ole. Mida neile pakkuda? Millist lugun neile rääkida? VASTUS: Aitäh! Mida lähemalt tuleb meie külaline, seda rohkem ta meist ilmselt teab, aga enamasti vähem kui me ise arvame. Siinkohal saame kasutada strateegiat selles ulatuses, mis kirjeldab "keelt", milles räägime ja "tunnet", mida siinne elamus peaks külalises tekitama. Meie riigi kompaktsust ja seda, et igale poole jõuab ca 10 minutiga, on raske enamus riikidel järgi teha... Mida lähemalt tuleb külaline, seda enam kõnetame teda ka nendel teemadel, mis on teistmoodi kui turgudeüleselt: näiteks soomlased ja lätlased on tublid pereturistid. Pimedamal ja sombusemal ajal kõnetame spaaturismi huvilisi jne.
Sinu poolt otsitud info ei ole kahjuks enam kättesaadav. Mine otsingusse ja saa inspiratsiooni uute elamuste jaoks!
Artikkel ei ole kättesaadav
Sinu poolt otsitud artikkel on ajutiselt toimetamisel ja ei ole hetkel lugemiseks nähtav. Võid liikuda otsingusse või leida inspiratsiooni allolevalt lehelt.