Meie eesmärk on edendada Eesti kui väärt reisisihtkoha mainet ning toetada turismiarendajaid ja ettevõtteid, et tootepakkumine vastaks sellele mainele.
Kuna meie tegevused on suunatud nii turismiprofessionaalide kui ka reisijatele hüvanguks, on meil kolm brändi.
Organisatsioonina oleme EASi ja KredExi ühendasutuse turismiosakond (rahvusvaheliselt Estonian Tourist Board), turismiettevõtjatele pakume teenuseid EASi kaubamärgi alt.
Turundades siseturistidele, kasutame kaubamärki Puhka Eestis (eestikeelne veeb puhkaeestis.ee) ning turundades välisturistidele kaubamärki Visit Estonia (veeb visitestonia.com inglise, soome, vene, läti, rootsi ja saksa keeles).
Ka organisatsioonina kasutame välisturul sageli kaubamärki Visit Estonia, et olla võrreldavad teiste sama tüüpi organisatsioonidega ning tutvustada oma rahvusvahelist turundusbrändi. Sama brändi kasutame ka Eestis oma välisturundusest rääkides.
Reageerime kiiresti muutuvatele oludele, kavandame kampaaniaid turunõudlust, ühendusi jm aktuaalseid teemasid arvestades.
Oleme vastavalt olukorrale valmis töötama nii reaalsetel ärikohtumistel kui ka virtuaalplatvormidel.
Tegevuste valikul peame silmas järgmisi eesmärke:
Baltic Road Show pärast kolmeaastast kriisipausi Jaapanis
Osaka, Nagoya, Tokyo: Visit Estonia meediasuhete ekspert Jana Kutšinskaja (vasakult teine) ja turundusjuht Anneli Lepp
Toetame turismiettevõtjaid ja sihtkohti, et nende pakutav oleks reisihuvilistele atraktiivne ning võimaldaks teenida rohkem tulu.
Aitame oma teenustega kaasa uute ärimudelite kujundamisele, turismiettevõtee digitaliseerimisele ja teenusedisainile.
Loome mitmesuguste kvaliteediprogrammidega mainet Eestile kui rohelisele sihtkohale, kus turismi arendades arvestatakse nii keskkonna kui ka kohalike elanike huvidega.
Toetame tugevate kohalike turismiorganisatsioonide moodustamist, mis suudavad sihtkohti nii arendada kui ka turundada ning millel on selleks küllaldaselt nii töötajaid, pädevust kui ka raha.
Turismikogukonna ühendamiseks on meil lisaks turismiprofessionaali veebile Visit Estonia blogi Facebookis.
Turismikogukonna ühendamiseks ja kuumimate rahvusvaheliste trendide vahendamiseks korraldame ka iga-aastast turismikonverentsi.
Teenusedisaini meistriklass
Igas voorus annab žürii parimale disainisprinterile rahalise auhinna plaanide elluviimiseks
Inspireerime teksti ning rohke foto- ja videomaterjaliga veebilehel visitestonia.com ja puhkaeestis.ee, kuhu tehakse aastas ligi 13 miljonit külastust. Turismisektorile on kasutada rikkalik foto- ja videopank Eesti tutvustamiseks, lisaks kommertsõigustega fotopank müügitegevuseks. Veebi toetavad eri keeltes uudiskirjad.
Meie sotsiaalmeediakanalitel Facebook, Instagragm, Twitter, TikTok, Youtube ja LinkedIn on kokku üle poole miljoni jälgija.
Kavandame lähiturgudel reisimotivatsiooni otseselt mõjutavaid temaatilisi kampaaniaid, nt spaa- või perepuhkus, hea toit, tasemel golfiväljakud. Lisaks teeme perioodiliselt kampaaniaid kõigis otseühendustega sihtkohtades ning Eesti rahvusvahelist tuntust suurendavaid eriprojekte. Näiteks oleme inspireerinud kaadritega Eestist BBC vaatajaid (publik 21 miljonit); teinud koostööd Hispaania moekunstniku Duyosega, kelle Eesti-teemaline looming oli tähelepanu keskpunktis Madridi moenädalal (jõudis samuti 21 miljonit inimeseni) ning valmistasime ette kõik vajaliku, nii et Eestisse tuli 2022. aastal Michelin (samal aastal 500 rahvusvahelist kajastust, mis jõudsid poole miljardi inimeseni).
Michelin
Maailmakuulsa restoranigiidi Eestisse tulek nõudis kolme turismijuhi tööd
Aitame kaasa, et Eestist oleks parimal moel informeeritud mõjukate väljaannete ajakirjanikud ja olulisi äriotsuseid tegevad reisikorraldajad, hulgiostjad ja reisibürood üle maailma.
Selleks toome neid Eestisse tutvumisreisidele, korraldame rahvusvahelisi äriüritusi ise või osaleme kaalukatel äriüritustel Eestit esindades. Sageli on partneritena kaasatud turismiettevõtjad. Pakume välispressile teemasid ning hoiame meediaväljaandeid kursis Eesti turismi uudistega.
Ärikontakte ja meediasuhteid edendades on võtmeroll ka meie esindajatel. Esindaja saksakeelsetes riikides resideerib Hamburgis, Soome B2B ekspert Tallinnas ja meediasuhete hoidja Helsingis. Esindajad räägivad nii eesti kui ka sihtriigi keelt ning neil on tugev kontakt mõlema kultuuriruumiga.
Eesti tutvustamiseks valmis!
Koos PR-partneriga Norra turul teeb B2B tootejuht Kadri Koor Eestit omasemaks Norra reisikorraldajatele
Ühisel jõul Eesti turismi erialaliitude, sihtkohti esindavate organisatsioonide ja turismiettevõtetega turundame Eestit ning kavandame Eesti turismi arengut.
Koostöös edendame ka Eesti kui äriürituste sihtkoha ning rahvusvaheliste kultuuri- ja spordiürituste toimumispaiga mainet.
Osaleme turismipartnerina üleriigilistes projektides, mille tulemused avaldavad mõju muu hulgas ka reisimisele, nt muuseumikaart.
Kuulume Euroopa riiklikke turismiameteid ühendavasse organisatsiooni European Travel Commission (ETC).
Samuti teeme koostööd rahvusvaheliste koostöövõrgustikega nagu Green Key, Green Destinations, ühendustega Global Sustainable Tourism Council (GSTC), European Tour Operators Association (ETOA), The Global Association of Attraction Industry (IAAPA), Association of National Tourist Office Representatives in Sweden (ANTOR), United States Tour Operators Association (USTOA) ja Ameerika reisiagentide võrgustikuga Virtuoso.
Üle-eestiline turismikonverents
Lisaks tiheda rahvusvahelise programmi pakkumisele tunnustame igal aastal mõjukamaid tegijaid
Jälgime pidevalt Eesti turismi käekäiku iseloomustavaid näitajaid:
Omades head ülevaadet turismi olukorrast, pakume konteksti eri ministeeriumidele õigusaktide ja strateegiate loomisel, sihtkohtadele arengu kavandamiseks ja turismiettevõtjatele äriotsuste tegemiseks.
Oleme ministeeriumidele koostööpartneriks majutusandmete digitaliseerimise projektis, et kvaliteetsed statistilised andmed oleksid otsuste tegemiseks saadaval kiiremini ja mugavamalt.
Samuti osaleme Eesti turismipoliitika kujundamises ning ühiskondlikus diskussioonis turismi kui majandusharu olukorra ja suunamise teemadel.
Eestil on Itaalias rohelise sihtkoha renomee
Parima kestliku sihtkoha auhind Itaalia reisiajakirjanikelt