Allikas: Visit Estonia
Meie eesmärk on edendada Eesti kui väärt reisisihtkoha mainet ning toetada turismiarendajaid ja ettevõtteid, et tootepakkumine vastaks sellele mainele.
Kuna meie tegevused on suunatud nii turismiprofessionaalide kui ka reisijatele hüvanguks, on meil kolm brändi.
Organisatsioonina oleme EASi turismiarenduskeskus (rahvusvaheliselt Estonian Tourist Board).
Turundades siseturistidele, kasutame kaubamärki Puhka Eestis (eestikeelne veeb puhkaeestis.ee) ning turundades välisturistidele kaubamärki Visit Estonia (veeb visitestonia.com inglise, soome, vene, läti, rootsi ja saksa keeles).
Ka organisatsioonina kasutame välisturul sageli kaubamärki Visit Estonia, et olla võrreldavad teiste sama tüüpi organisatsioonidega ning tutvustada oma rahvusvahelist turundusbrändi.
Reageerime kiiresti muutuvatele oludele reisimises ning osaleme rahvusvahelistes koostööprojektides Eesti turismile soodsate võimaluste avanedes. Samuti kavandame kampaaniaid lisaks pikale plaanile ka hetkevõimalusi, turunõudlust ja aktuaalseid teemasid arvestades.
Lähtudes reaalsetest oludest, nagu koostöövõimalused, lennuühendused jms oleme valmis reageerima oma tegevustega ka uutel sihtturgudel. Kriisiaastal orienteerusime kiiresti ümber uutele tehnilistele lahendustele ning oleme vastavalt olukorrale valmis töötama nii reaalsetel ärikohtumistel kui ka virtuaalplatvormidel.
Tegevuste valikul peame silmas järgmisi eesmärke:
Esitlus sakslastele
B2B tiimile (Evely Baum-Helmis ja Kristiina Talisainen) tuli appi sakslasest kolleeg Florian Marcus e-Eesti esitluskeskusest
Toetame turismiettevõtjaid ja sihtkohti, et nende pakutav oleks reisihuvilistele atraktiivne ning võimaldaks teenida rohkem tulu.
Aitame nii koolituste, mentorluse kui ka rahalise toega kaasa uute ärimudelite kujundamisele.
Turundame turvalist teenust, mis vastaks reisijate muutunud ootustele pärast viiruskriisi.
Loome mitmesuguste kvaliteediprogrammidega mainet Eestile kui rohelisele sihtkohale, kus turismi arendades arvestatakse nii keskkonna kui ka kohalike elanike huvidega.
Aitame kaasa tugevate kohalike turismiorganisatsioonide moodustamisele ja tegutsemisele Eestis, mis suudavad sihtkohti nii arendada kui ka turundada ning millel on selleks küllaldaselt nii töötajaid, pädevust kui ka raha.
Virtuaalne turismikonverents 2020
Liina Maria Lepik õnnitleb Turismi Turundusteo auhinna võitnud idavirulasi
Inspireerime teksti ning rohke foto- ja videomaterjaliga veebilehel visitestonia.com ja puhkaeestis.ee, kuhu tehakse aastas üle 6 miljoni külastuse. Turismisektorile on kasutada rikkalik foto- ja videopank Eesti tutvustamiseks, lisaks kommertsõigustega fotopank müügitegevuseks.
Meie sotsiaalmeediakanalitel Facebook, Instagragm, Twitter, TikTok, VKontakte, Youtube ja LinkedIn on kokku üle poole miljoni jälgija.
Kirjutame reisihuvilistele uudiseid eesti, soome, vene, saksa ja inglise keeles, valides kõige aktuaalsemaid teemasid lähtuvalt sihtturust.
Jälgides olukorda naabermaades (Venemaa, Soome, Läti, Rootsi), kavandame seal reisimotivatsiooni otseselt mõjutavaid temaatilisi kampaaniaid, nt spaa- või perepuhkus, hea toit, tasemel golfiväljakud. Ajaga kaasas käies korraldame paralleelselt rahvusvahelisi kampaaniaid, viraalseid aktsioone, mis jõuavad miljoniteni kümnetest riikidest, nagu Rally Estonia virtuaalne fänniarmee või #kaerajaaningu tantsuväljakutse noortele TikTokis.
Visit Estonia läks TikToki
Täna tantsivad noored kaerajaani, homme reisivad Eestisse
Aitame kaasa, et Eestist oleks parimal moel informeeritud mõjukate väljaannete ajakirjanikud ja olulisi äriotsuseid tegevad reisikorraldajad, hulgiostjad ja reisibürood üle maailma.
Selleks toome neid Eestisse tutvumisreisidele, korraldame rahvusvahelisi äriüritusi ise või osaleme kaalukatel äriüritustel Eestit esindades kas iseseisvalt või koostöös teiste Balti riikide ja Põhjamaadega.
Pakume välispressile teemasid ning hoiame meediaväljaandeid kursis Eesti turismi uudistega, aitame valmida lehelugudel ja kokku panna programme telesaadetele, mis tutvustavad Eestit kui põnevat paika, kuhu reisida.
Ärikontakte ja meediasuhteid edendades on võtmeroll ka meie esindajatel Saksamaal, Soomes ja Venemaal, kes räägivad vabalt nii eesti kui ka sihtriigi keelt ning kel on tugev kontakt mõlema kultuuriruumiga. Soome sihtturul, kust saabub üle poole Eestit külastavatest välisturistidest, tegutseb nii B2B suhete kui ka kommunikatsioonijuht.
Virtuaalne pressireis
Välismeedia juht Kadri Gröön ja loodusgiid Romet Vaino Mukri rabas
Ühisel jõul Eesti turismi erialaliitude, sihtkohti esindavate organisatsioonide ja turismiettevõtetega turundame Eestit ning kavandame Eesti turismi arengut.
Koostöös edendame ka Eesti kui ja äriürituste sihtkoha ning rahvusvaheliste kultuuri- ja spordiürituste toimumispaiga mainet.
Osaleme turismipartnerina üleriigilistes projektides, mille tulemused avaldavad mõju muu hulgas ka reisimisele, nt muuseumikaart, MaaS XT.
Kuulume Euroopa riiklikke turismiameteid ühendavasse organisatsiooni European Travel Commission (ETC).
Samuti teeme koostööd rahvusvaheliste koostöövõrgustikega nagu Green Key, Green Destinations, ühendustega European Tour Operators Association (ETOA), The Global Association of Attraction Industry (IAAPA), Association of National Tourist Office Representatives in Sweden (ANTOR), United States Tour Operators Association (USTOA) ja Ameerika reisiagentide võrgustikuga Virtuoso.
Koostöö Euroopa suurima ekstreemspordivõistlusega Eesti turundamisel
Sündmuste projektijuht Sandra Aleksius annab Simple Sessionil üle Visit Estonia eriauhinna
Jälgime pidevalt Eesti turismi käekäiku iseloomustavaid näitajaid:
Omades hõlmavat ülevaadet turismi olukorrast, pakume konteksti eri ministeeriumidele õigusaktide ja strateegiate loomisel, sihtkohtadele arengu kavandamiseks ja turismiettevõtjatele äriotsuste tegemiseks.
Oleme ministeeriumidele koostööpartneriks majutusandmete digitaliseerimise projektis, et kvaliteetsed statistilised andmed oleksid otsuste tegemiseks saadaval kiiremini ja mugavamalt.
Samuti osaleme Eesti turismipoliitika kujundamises ning ühiskondlikus diskussioonis turismi kui majandusharu olukorra ja suunamise teemadel.
MEET Estonia
Statistika tõestab, et kõige enam tulu toob äriturist. Riine Tiigi ja Kadri Karu Eesti Konverentsi-büroost ning meie äriturismi projektijuht Liisa Eller esitlevad Eestit konverentside ja äriürituste korraldajatele.