Valitud sahinaid turismis

21. juuni 2017

Oleme siia kogunud kokku meie tööd puudutavad uudisnupud. Eesti Ekspressi rubriigiga "Kalju Ranna valitud sahinad" sarnaneb meie rubriik ainult vormilt, regulaarsust me omaette eesmärgiks ei sea ja sisult jääme turismi piiresse. Seekord siis järgmist põnevat ja kasulikku lugemist turismirahvale.

  • Euroopa Turismikomisjoni turunduse töörühm, kus on esindatud ka Visit Estonia, on välja töötanud uue strateegia aastateks 2017-2022. Varasema turgudepõhise lähenemise asemel on Euroopa turundustegevuste fookuses edaspidi nn passion groups – erihuvidega segmendid, kellele lähenetakse turgudeüleselt. See lähenemine haakuks ka Visit Estonia turunduskäsitlusega, kus orienteerime kampaaniaid ja muud turundust lähtudes huvidest, mitte niivõrd päritoluriigist.
  • Eesti Pank avaldas 8. juunil uuendatud andmed 2016. a turismitulu kohta. Turismiteenuste eksport oli 2016. a 1,75 miljardit eurot, kasv võrreldes 2015. aastaga tuli 6,8%.
  • Visit Estonia loodusteemaline cinemagraph sai asjaomases keskkonnas Flixel esikoha koguni kaks korda. Võistluse  jälgijaid on ligi 70 000. Üht esikohaväärilist tööd, üle lõkke hüppamist, näed meie jaanipäevast rääkiva artikli päisest, teist meie Vimeo kanalist. Vimeo kanalis on saadaval ka teisi cinemagraph'e.
  • Koostöös Välisministeeriumiga tehtud viktoriin „How Estonian are you?“, mis kestis aprilli algusest mai lõpuni, osutus väga populaarseks. Seda alustati 31 000 korda ja lõpuni lahendas 81% inimestest ehk ligi 26 000. Lahendajaid oli 154 riigist, enamik neist Eestist, Soomest, Lätist, USAst, Venemaalt ja Rootsist. Lõpuni lahendajate vahel loositi välja auhinnareisid Eestisse.
  • Saaremaale lisandus uus Rohelise Võtme märgisega majutuskoht, Kärbi Puhkemaja. Männimetsa serval asuva rookatusega õdusa koha peremehe Urmas Männa sõnul on nende klientuur valdavalt Kesk-Euroopast ja tähtsustab rohelist mõtteviisi. Just kliendid oligi põhjus, miks hakati uurima rohelise märgise võimalust. Külastaja märkab puhkemajas rohelisi valikuid igal sammul – sorteeritakse prügi, puhastusvahendid on valitud looduse ja külastajate tervise hoidmiseks, on kõik vajalikud nõud ja potid-pannid, et külastaja ei peaks mõtlema ühekordsetele nõudele, hinnas on jalgrataste kasutamine. Kes soovib, saab naabertalust kodumune osta!

Järgnevalt valik Visit Estonia pressireiside tulemusel ilmunud kajastusi: