Ootame Eesti turismile sära lisanud ideid Turismitegu 2022 konkursile

Allikas: Kaarel Mikkin

12. juuli 2022

Visit Estonia kuulutab välja konkursi Turismitegu 2022


Hea turismiedendaja!

Kindlasti on Sul viimasesse aastasse kogunenud palju ägedaid ja andekaid tegevusi, mida kibeled teistega jagama.

Siin on Sinu võimalus!

Taas kutsume ettevõtteid väikestest turismitaludest suuratraktsioonideni, samuti kõiki erialaliite ja sihtkohti tagasi vaatama aastale alates möödunud sügisest ja esitama konkursile oma silmapaistvaid turismitegusid. Konkursile oodatud turismiteod peaksid jääma perioodi 01.09.2021-31.08.2022. Võrdsuse huvides jäävad välja ühisturundusprojektid koostöös Visit Estoniaga.

Sel aastal anname välja auhinnad kahes kategoorias

Aasta turundustegu

Esita konkursile: 💡 kampaania 💡 nutikas turundus ja kommunikatsioon või 💡 tabav turundusmaterjal (koduleht, postitus, video)

Aasta turismitoode

Esita konkursile: 💡 uus toode (objekt, sündmus, ettevõte jm) või 💡 olemasoleva toote värskendamine ja taas turuletoomine

Kuidas kandideerida?

Kandideeri ise

Osalemiseks palume kokku panna esitluse, mille pikkus ei ületaks 8 slaidi. Palume esitlus saata 12. augustiks projektijuhile Orvika Reilendile. Orvika vastab ka lisaküsimustele.

orvika.reilend@eas.ee

Esita parim kandidaat

Kui töötad ettevõttes, mille üle oled tõeliselt uhke, või tead ettevõtet, kelle tegevust tuleks kindlasti teistele eeskujuks tuua, siis täida 12. augustiks ANKEET ja anna teada, miks just see ettevõtte väärib tunnustust.

Ise kandideerijatele – kuidas taipame, et oled parim?

Kui oma 8-slaidilises esitluses näitad veenvalt ja ammendavalt:

1️⃣ Teo olemust: eesmärki, kohta ja aega, eelarvet, koostööd partneritega, sihtgrupi vajadustega arvestamist, suunda sise- v välisturule
2️⃣ Mis on teos uuenduslikku?
3️⃣ Kuidas edendas tegu ettevõtte digivõimekust ja kestlikkust?
4️⃣ Mõju piirkonnale ja kogukonnale laiemalt

Esitluses palume ära märkida ettevõtte nimi koos registrikoodiga. 

Parima turismiteo valimine

Esitatud töödest valib žürii mõlemas kategoorias kaks finalisti ehk kokku neli kandideerijat.

Žüriisse kuuluvad EASi ja Kredexi ühendasutuse turismiarenduskeskus, EASi ja Kredexi ühendasutuse teenusedisaini juht, Eesti Turundajate Liit, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium, Eesti Turismifirmade Liit, Eesti Hotellide ja Restoranide Liit.

Finalistide väljaselgitamiseks hindab žürii:

  • Ambitsioonikate ja selgelt määratletud eesmärkide saavutamist
  • Loomingulisust ja uuenduslikkust
  • Sobivust sihtrühmale
  • Kestlikku tegutsemist (nt looduse kaitsmine, kultuuri säilitamine, kohalike toodete/teenuste kasutamine, taaskasutus). Loe kestliku tegutsemise kohta
  • Turundusteo või turismitoote tulemuslikkust tulemuslikkust ja mõju piirkonnale 
  • Turundusteo puhul lisaks: turundustegevuste läbiviimise professionaalsust
  • Turismitoote puhul lisaks: digivõimekust (toote kättesaadavus digikanalites) ja välisturuvõimekust

🍓 Neljast parimast valmib igaühe kohta Visit Estonia toel tutvustav videoklipp.

Klippide abiga tutvustame finalistide tegusid põhjalikumalt laiemale publikule 29. septembril turismikonverentsil Narva Vabal Laval. Aasta turundusteoks ja aasta turismitooteks valitakse projektid, mis saavad kõige enam turismikonverentsi publiku hääli.

🍓 Turundusteo võitjat ootab professionaalne turunduskoolitus (fookusega kestlikkus ja/või välisturuvõimekus) ning turismitoote auhinna võitjat professionaalne nõustamine teenusedisaini valdkonnas (fookusega kestlikkus ja/või välisturuvõimekus)


Turism otsib inspireerivaid lahendusi.
Räägi oma lugu!

🍓🍓🍓