15. mail korraldasime jõukate ameeriklaste reise planeeriva Virtuoso võrgustiku agentidele veebiseminari, mis rääkis puhkamisvõimalustes Eesti eri paikades. Kokku toimus mais 85 veebiseminari, Visit Estonia esitlus hääletati 10 kõige kõrgemalt hinnatud seminari hulka.
Visit Estonia B2B tiimi projektijuhti Agnia Nasti kuulas otse-eetris 86 osalejat, praeguseks on pool aastat järelkuulatavat veebiseminari publikuks olnud juba ligi 170 reisiprofessionaali, peamiselt Põhja-Ameerikast ja Kanadast, aga üksikud ka Lõuna-Ameerikast.
"Kõige rohkem teadsid osalejad muidugi Tallinnast ja nende jaoks oli suur avastus meie teised väärt paigad. Samuti toodi välja, et positiivselt üllatas meie gastronoomia ja kindlasti pakutakse seda klientidele, kes otsivad erilisi kogemusi Euroopast," kirjeldas Agnia tagasisidet esitlusele.
Mõned kommentaarid:
Virtuoso võrgustikku kuulub kokku 20 000 agenti, kelle võimuses on teha olulisi äriotsuseid, planeerides nõudlike ja jõukate klientide reisikalendreid. Reisibürood, kes soovivad olla Virtuoso liikmed, peavad müüma aastas vähemalt 2000 000 USD eest reise aastas, liikmeks olev reisiagent müüma 200 000 USD eest või omama 250 klienti. Seega on tegu reisiprofessionaalidega, kel on suured kliendiandmebaasid ja huvi korral suur võimekus Eestit müüa. Visit Estonia on Virtuoso liige alates 1. jaanuarist 2019, et tutvustada Eestit eksklusiivsete elamuste võtmes, mis ameeriklastes võiks reisimotivatsiooni tekitada.
Fotol mullusuvine New York, Ameerikasse Eesti jaanipäeva viimas, Agnia keskel ümbritsetuna Virtuoso esindajatest