Uued võimalused puhkaeestis.ee ettevõtte töölaual

26. september 2019

Selle aasta turismi kõrghooaeg on möödas. Sügistuulte lõõtsumist kuulates saab teha kokkuvõtteid ning seada sihte: milline võiks olla uus hooaeg ja kes minu uued külastajad? Millised on nende ootused? Kas on vaja midagi uuendada, et ootustele vastata? Millise sõnumiga ma nende tähelepanu püüan? Turismiarenduskeskuse kvaliteedikoordinaator Imbi Lepik-Martinson kirjutab uutest võimalustest ettevõtjale visitestonia.com profikeskkonnas.

Tuletan meelde, et logides sisse puhkaeesti.ee ettevõtja töölauale ootab lisaks objektivaatele e-akadeemia. Praeguseks on sel juba paarsada kasutajat ja madalhooajalt ootame rohkesti lisa. Kui külalisi vähem, on just paras aeg lugeda materjale toote-teenuse arenduse, turunduse, müügi ja paljude teiste teemade kohta. Samuti saab iga ettevõtja end ise hinnata, et saada paremini aru, mis teemadega oleks vaja põhjalikumalt tegeleda.

Uue teemana on paljudel ettevõtetel nüüd töölaual külastajate tagasiside koondpilt. Need andmed kogub online-meediast kokku ReviewPro platvorm. ReviewPro on juhtiv külaliste tagasiside lahenduste pakkuja, mida kasutab üle 30 000 hotelliettevõtte üle kogu maailma. Kuvame klientide hinnangute globaalset indeksit (GRI) ehk koondhinnangut, mis annab aimu, kui hästi külastajad ettevõtte teenustega rahule jäid.
Indeksi maksimum on 100% ja selle kuvamiseks on vajalik minimaalselt 20 külastaja tagasiside. Veebipõhine maineskoor kujuneb arvustuste põhjal, mida kogutakse enam kui 175 online-reisibüroost ja arvustusportaalidest, mis on enam kui 45 eri keeles. Tulevikus on plaan see skoor lisada puhkaeestis.ee objekti kirjelduse juurde, mis loob võimaluse ettevõttele end teiste ettevõtetega võrrelda ja ka külastajatel eeltööd tehes aimu saada, kuidas teised on külastusega rahule jäänud.

Samuti kuvab töölaud, kui palju on häid ja kui palju halbu arvustusi ja kas nende hulk on võrreldes tabeli paremas ülemises nurgas kuvatud perioodidega tõusuteel või languses. See on nn automaatne juhtumikorralduse süsteem (Auto Case Management), mis võimaldab saada ülevaate teenuste nõrkadest ja tugevatest külgedest.

Viimasena on näha, kui palju on ettevõte külastajate tagasisidele vastanud. Ettevõtte vastused tagasisidele ei mõjuta vaid kommentaare jätnud külastajate rahulolu, vaid ettevõtte kuvandit ka potentsiaalsete külastajate silmis. Klientide tagasiside tõhus haldamine aitab vähendada negatiivseid arvustusi ning ajendab külastajaid jagama kogemusi internetis või sõprade ja pereliikmete seltskonnas positiivsemas valguses.

E-akadeemia ja külastajate tagasiside teemad on kavas sel sügisel piirkondade infopäevadel põhjalikumalt lahti rääkida, samuti on plaanis eraldi koolitused sotsiaalmeedias külastajate tagasiside paremaks haldamiseks. Seni saate logida puhkaeestis.ee ettevõtja keskkonda ja tutvuda oma töölaual oleva infoga. Soovime, et e-akadeemia oleks täieneks pidevalt turismiettevõtjate vajadustest lähtudes ning oleme tänulikud kui annate meile teada, kui tunnete puudust mõnest oluliselt teemast, mis seal võiks kõigile kasutada olla.