Visit Estonia loodusturismikampaania videot on vaadatud üle 1,2 miljoni korra

15. november 2017

Oleme mitu korda rääkinud Stress Busterist, kes viis Eesti looduse sõnumit stressis ja väsinud suurlinlastele. Nüüd on tulemused koos: Stress Busteri videot on vaadatud üle 1,2 miljoni korra ning kampaania on jõudnud hinnanguliselt 50 miljoni inimeseni mitmete sotsiaalmeedia kanalite ning eri reklaami- ja meediategevuste kaudu.

Kampaania eesmärgiks oli kutsuda Eestit külastavaid reisijaid ka linnadest väljapoole. „Soovisime näidata Eestit puhast, müstilist ja metsarohket loodust, mis on kogemist väärt,“ ütles turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso. „Kampaania keskmes olnud videos nähtud kooslus loodusest, tehnoloogiast ning selle peategelasest Estonian Stress Busterist saavutasid rahvusvahelise tähelepanu ning on oma eristumisega saanud rohkelt positiivset vastukaja nii Eesti turismisektorilt kui ka välismaalt. Samuti on kampaaniat kajastanud välismeedia,“ lisas ta.

Kampaania põhitegevused toimusid sihtriikides 22. augustist 1. oktoobrini ning järeltegevused kestavad aasta lõpuni. Kampaania lehte külastas 228 000 inimest 117st riigist.

Kampaania oli suunatud peamiselt Inglismaa, Saksamaa, Norra ja Rootsi sihtturgudele eesmärgiga tõsta reisivate linnainimeste teadlikkust Eestist kui reisisihist ning siinse puhta ja vaikse looduse positiivsetest mõjudest argistressi leevendamisel.

Maailma suurim loovagentuuride tegevusi kajastav Adforum valis Stress Busteri video septembris viie parima turismivaldkonna reklaamide hulka. Norra üks suuremaid väljaandeid Nettavisen kajastas Norra parlamendivalimiste ajal erakonnajuhtide stressitaseme mõõtmist näotuvastustarkvaraga ning poliitikuid kutsuti Eesti loodusesse stressi leevendama. Stress Busterit külastas tema Saaremaa kodus ka Saksa loodusfotograaf Jörgen Nicht, kellel on sotsiaalmeedias üle poole miljoni jälgija.

Kampaania idee töötasid välja BBDO Berlin ja Event Masters, video lõi tunnustatud Briti reklaamirežissöör Jonty Toosey ning produktsioonifirma cloud.

Kampaaniat rahastati Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest, mis on ette nähtud Eesti kui reisisihtkoha tuntuse suurendamiseks.

Loe ka Õhtulehe lugu.