Visit Estonia töö tulemusi välismeedias

18. aprill 2017

Visit Estonia toob teieni rõõmuga valiku meediakajastusi, mis on jõudnud lugejate ette pärast pressireise Eestisse.

  • Jaapanlased kajastasid Eesti hommikusöögikombeid. Kiluleiba oma kodus pakkus Visit Estonia sündmuste projektijuht Mari Kareda (pildil). 

  • Perekampaania raames reisis Läti tuntud moedisainer Indra Salceviča koos oma perega Tartus ja mujalgi Lõuna-Eestis ning külastas lastega pereatraktsioone, sellest väike saatelõik Läti TVs:
    http://tvplay.skaties.lv/embed?id=832596

Canoni instagrammerite maaliline video Eestist

Teeme pressireisidel ka tööd, et nende tulemusena saada viited Eesti ettevõtete pakkumistele. Väga iseloomulik on dünaamika Saksa toiduajakirja Kulinariker veebis, kuhu meie palvel lisati detsembri lõpus viited visitestonia.com veebikeskkonda. Jaanuaris tehti sellest keskkonnast visitestonia.com portaali ligi 1000 külastust, märtsis juba 3400. 

Saksa toiduajakirjanik Jürgen Sorges avaldas selles portaalis tervelt 16 artiklit oma Eesti-reisi kohta (nt http://www.kulinariker.de/index.php/lifestyle/item/792-entspannen-an-der-baltischen-riviera), mis tekitasid lugejates inspiratsiooni Eesti kohta infot juurde otsida.

"Selliseid külastusi tuleb kõrgelt hinnata," kommenteeris Visit Estonia analüütik Urmas Orula. "Koostöö olulise allikaga on mõjukuselt võrdne leitavusega tähtsamates otsimootorites ja sotsiaalmeediaturundusega."