Lühidalt: Visit Estonia Kuldmuna finaalis ja Eesti tutvustamise abi

16. märts 2017

Lähiminevikus on toimunud lisaks põhjalikumalt käsitletud sündmustele muudki Eestile kasulikku: oleme teinud Eesti nähtavaks rahvusvahelisele publikule suurvõistlustel kohapeal ja telepildis, tutvustanud Eestit ajakirjanikele ja reisikorraldajatele ning saanud kampaaniatega reklaami aastaauhindade võistluse Kuldmuna finaali.

Reklaamivõistluse Kuldmuna autoriteetne žürii valis seekord sadade esitatud projektide seast finaali ka kaks Visit Estonia projekti: mütoloogiliste olevuste testi ning perekampaania. Linkidele klõpsates saad veel kord ülevaate nende kampaaniate loovlahendusest ja toimimisest.

Suursündmustest toimusid veebruaris murdmasuusatamise maailmakarikaetapp, laskesuusatamise võistlus ja Tartu Maraton. Nendel jäime rahvusvahelisse telepilti ja ka rahvusvahelise publiku mällu suure värava, rajabännerite ning sportlaste mütside ja numbrimärkide kujundusega. Murdmaasuusatamise etapi ajal täheldasime ka märgatavat külastuste arvu tõusu visitestonia.com lehele.

Endiselt innustame kasutama Eesti ja oma ettevõtte turunduses Visit Estonia artikleid, sotsiaalmeediat, fotosid ja videoid.

Tootsime imagovideo suusatamise MK-etapi tarbeks, mida pakume lahkesti kasutada abimaterjalina turunduses.
Jätkuvalt pruugime visitestonia.com veebis uuenduslikku cinemograph’i: https://www.visitestonia.com/en/why-estonia/unconventional-classical

Lähiaja sündmustest kutsume üles reklaamima oma klientide ja sõprade seas aasta muusikaürituste tippe ning kutsuma Eestisse külla neid nautima:

Ka linnuvaatluse aeg pole kaugel (artikkel ainult inglise keeles, mõeldes briti linnuvaatlejate elavale huvile ja British Airways'i uutele liinidele):

Jätkuvalt on turunduses oluline Eesti toit: