EAS-i loodud haldjatest kogus nädalaga kümneid tuhandeid kasutajaid

18. august 2016

EASi turisimiportaali Visit Estonia loodusturismikampaania #deepESTroots raames loodud testi on tänaseks üles leidnud juba kümned tuhanded inimesed üle maailma. Välisriikide arvestuses on kõige rohkem testi täidetud Ameerika Ühendriikidest ja Soomest, aga samuti erinevatest Aafrika ja Aasia riikidest.

Eesti pärimust ja loodust tutvustava mängulise testi abil saab igaüks välja selgitada, millisele haldjale Eesti pärimusloost ta kõige enam sarnaneb. Igale haldjale pakutakse omakorda välja just tema iseloomule kõige paremini sobivad elamused Eesti looduses. Testi on ajavahemikul 4.08-14.08.2016 külastatud ja täidetud 129 riigist ning selle abil on oma mütoloogilise karakteri leidnud üle 60 000 inimese. Test on väga populaarne Eestis ja ka järgnevates riikides: USA, Soome, Läti, Suurbritannia, Venemaa, Saksamaa, Kanada, Rootsi ja Austraalia.

„Soovime köita turistide tähelepanu näidates meie pärimuslugu ja looduslähedast eluviisi mõnevõrra uudsemas võtmes. Kõigest nädalaga on test jõudnud juba kümnete tuhandete inimesteni üle maailma,“ selgitas Eesti Turismiarenduskeskuse kampaaniajuht Katrina Sokk.

Testi jaoks on tekstid loonud looduse- ja rännumees Hendrik Relve ning nende põhjal valminud haldjate maagiliste illustratsioonide autoriks on moekunstnik ja -illustraator Britt Samoson. Haldjaprofiilide loomisele aitasid kaasa Tartu Ülikooli psühholoogia eriala doktorandid Madis Vasser ja Karl Lomp.

Tänavu veebruaris lansseeritud loodusturismikampaania #deepESTroots peamiseks saadikuks on lauljatar Kerli Kõiv, kes on selle aasta jooksul mitmeid oma muusikavideoid ja teisi tegevusi sidunud loodusturismi objektidega Eestis. Kerli on avaldanud 148 artiklit, kus ta räägib Eesti loodusest. Kampaania raames kogutakse jätkuvalt puhkaeestis.ee keskkonnas ka eestlaste lugusid selle kohta, millist rolli loodus jätkuvalt me argipäevas mängib.

Kerli kõige uuemas 360-kraadi videos on näha kõiki kampaanias osalevaid haldjaid: https://www.youtube.com/watch?v=1qx6ZpuouMY  

Kampaania on läbi erinevate kanalite jõudnud kokku 18 miljoni inimeseni kõikjal maailmas.

Testi saab täita ja jagada https://www.visitestonia.com/en/estonian-myth-quiz

Kutsume kõiki üles testi oma sotsiaalmeediakanalites jagama kuni 4.novembrini.

Test on ainult inglise keeles ning soovituslikud tekstid testi jagamisel on:
EST: Tahad teada, milline haldjas Eesti mütoloogiast oled Sina? Kas Hiid, kes on vana rahu ise või hoopis Kivialune, kellele meeldib üksinda asjade kallal nokitseda? Üllata end ja oma sõpru vastusega, mille annab lühike piltküsimustik!
ENG: Take the quiz to find out which Estonian mythological creature you are and win a trip to Estonia to follow its trail of myth and magic!

Link testi jagamiseks on: https://www.visitestonia.com/en/estonian-myth-quiz, testi leiab ka https://www.visitestonia.com/en.

Täname teid juba ette testi aktiivse jagamise ja kampaania õnnestumisele kaasa aitamise eest!

Kõik, kes tahavad haldjakaraktereid enda turunduses kasutada, võivad ühendust võtta EASi Turismiarenduskeskusega.

Lisainfo:
Katrina Sokk
Kampaaniate projektijuht
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS)
Telefon 627 9432
Katrina.Sokk@eas.ee