Visit Estonia tviit puudutas vastutustundlike välisturistide südant

26. märts 2020

Skift.com, globaalse turismitööstuse veebileht, mida refereerivad muu hulgas kanalid nagu CNN, New York Times ja Forbes palus läinud nädalal intervjuud Visit Estonialt.

Nimelt haaras Visit Estonia kampaaniate juht Shardee Rebas maailmas esimeste seas õhust, mis saab üleüldse olla selles uudses ja turismitööstuse jaoks kohutavas olukorras inimesi kõnetav sõnum sihtkohti turundavatelt organisatsioonidelt. Soov oli sõnumiga jõuda rahvusvahelise sihtgrupini, globaalsete maailmakodanikeni, kellele läheb korda vastutustundlik käitumine, eriti brändide poolt. Pikaajalise rahvusvahelise turunduskogemusega Shardee tajus kiiresti, et loogikaerror ja äraspidine psühholoogia, kus turismibränd palub koju jääda ja enda eest hoolitseda, tekitab huvi ja intriigi sihtkoha suhtes. Eriti kui näidata ilma igasuguse pealetükkiva reklaamita (ilusad pildid ja lingid), et inimene on kõige tähtsam ja Eestisse jõuab alati reisida ka hiljem.

14. märtsil Twitteris lendama läinud postitus sai orgaaniliselt, ilma igasuguse makstud levita üle 3 miljoni näitamise ning sellele reageeris (sh jagades, kommenteerides) 271 000 inimest. Inimesed tunnustasid Eestit kiire, õige ja julge sõnumi eest, seda toodi eeskujuks teistele riiklikele turismiorganisatsioonidele ja väga paljud jätsid kommentaari, et Eesti on nende esimene valik, kui reisimine taas võimalikuks saab. Tviit jõudis lisaks mõjukate internetikasutajate ja arvamusliidrite veebikeskkonna Reddit avalehele ning seda jagas ka Eesti president Kersti Kaljulaid.

Visit Estonia…later. Valmistume selleks.

Vaata ka reaktsioone tviidile:
https://static2.visitestonia.com/docs/3485980_stayhome.pdf