Seminar ühe lojaalsema kliendigrupi teenindamisest

23. oktoober 2018

Väga paljud meist on olnud vähemalt mingil perioodil erivajadustega reisijad: olgu rasedana, prillid kaotanuna, lapsekäruga perena, kipsis jalaga. Piiratud võimaluste olukorras paneme eriliselt tähele, kuidas meid koheldakse ning hea kogemuse korral soovitame soojalt ja läheme uuesti tagasi. Sama kehtib ka nende inimeste kohta, kelle igapäevast elu saadab mõni erivajadus: nägemis-, kuulmis-, liikumis- või intellektipuue.

Turismiettevõtjale ja -sihtkohale on need inimesed väga tänuväärsed külastajad, sest nad reisivad seltskonnaga, ostavad rohkem kohalikke tooteid, soovitavad oma ringkonnas ja külastavad korduvalt neile meeldinud paiku. Nii nagu turismisektor ei saa mööda vaadata Aasia turu plahvatuslikust kasvust, tuleb klientide saamisel silmas pidada ka seda, et aastaks 2050 on iga viies maailma elanik vanem kui 60 eluaastat ning rohkem kui 90 miljonit Euroopa reisijat piirab mingi erivajadus.

Koolitus vaatab palju kaugemale lihtsast lähenemisest stiilis „ehitada kaldtee ja invatualett“. Käsitleme erivajadustega klientide teenindamist kõige laiemas mõttes ning anname praktilisi soovitusi juba olemasolevate teenuste ja materiaalsete võimaluste raames. Lisaks kohalikule vaatele jagame ka muu Euroopa kogemust.

Koolitus toimub 7. novembril kl 10-16.30 hiljuti renoveeritud ajaloomuuseumi hoones Maarjamäel, kus tutvume erivajadustega külaliste teenindamise võimalustega ka kohapeal ja praktiliselt. Programmi ettevalmistuses osaleb Eesti Puuetega Inimeste Koda. Päeva modereerib Urmas Vaino.

Visit Estonia e-akadeemia ligipääsetavuse mooduli läbinud ettevõtetele tasuta, teistele 30 eurot. Osalemiseks palun täitke registreerimisvorm 1. novembriks.

Lisainfo: helle.gern@eas.ee

Koolituse programm

Registreerimine