Kahe nädalaga üle 100 potentsiaalse Rootsi kliendi Eesti golfiväljakutele

15. märts 2017

Kui 2016. aastal tegime geriljaturundust, minnes pakkumistega Rootsi golfiväljakutele, siis nüüd hoiame jätkuvalt huvi üleval lühikampaaniatega. "First hole only 252 km!" kuulutas seekordse kampaania põhisõnum rootslastele.

22. veebruarist 8. märtsini kutsus Visit Estonia golfilehe vahendusel rootslasi oma suvist golfipuhkust plaanima.

"Soovisime anda rootslastele tunde, et Eesti golfiväljakud on neile tegelikult väga lähedal. Ei pea kaugele sõitma, et mängida uutel kvaliteetsetel väljakutel," sõnas Visit Estonia suhtekorraldusjuht Kadri Gröön. Kampaania põhiargumendi saime nii, et võtsime Rootsist kõige idapoolsema väljaku (Fågelbro Golf & Country Club) ja mõõtsime vahemaa linnulennult Eesti kõige läänepoolsema golfiväljakuga (Saare Golf), mille tulemus ongi kõigest 252 km.

Kõigiga, kes jätsid oma e-postiaadressi, võtavad Eesti golfiväljakud ühendust ja teevad hea pakkumise. Loosimisele läheb ka 10 golfipassi väärtuses 500 eurot.

Kampaania kanaliks oli Facebook nii reklaami kui ka postituste näol. Jätkuvalt on reklaampilt väljas visistestonia.com Rootsi avalehel, mis toob golfikontakte ka pärast intensiivse kampaaniaperioodi lõppu.