Kas tunned end turunduses kui kala vees, aga eriti digiturunduses nagu Renārs Kaupers laval, Arvydas Sabonis korvpalliväljakul või Marie Skłodowska Curie laboris? Kas oled mõelnud, et tahaksid turundada midagi, mida tõeliselt armastad – näiteks oma riiki? Sul on küll ja veel ideid, kuidas Eestit tutvustada Lätis, Leedus ja Poolas.
Oled väga oodatud ühendust võtma, kui tunned end ära allolevas kirjelduses:
- vähemalt kolm aastat turunduskogemust erinevates digiturunduskanalites
- kogemus Baltikumi ja/või Poola turgudega
- väga hea inglise keel nii kõnes kui kirjas
- sulg jookseb kergelt ja köitev tekst ei valmista suuri pingutusi
- suudad hea projektijuhina hallata mitut väljakutset korraga
- genereerid ideid ja teed need ka teoks
- oled ühtviisi hea meeskonnamängija ja ka ise oma töö planeerija
Kasuks tuleb traditsioonilises meedias turundamise kogemus, kliendisuhete juhtimise kogemus, töökogemus mõnes nimetatud riigis või töökogemus turismisektoris, vene keele oskus
Töö kirjeldus
- Töö on tähtajaline, lapsehoolduspuhkusel oleva töötaja asendamiseks.
- Töö sisuks on Läti, Leedu, Poola reisihuvilise tundmaõppimine ja Eesti kui turismisihtkoha turundamine neil turgudel – turundustegevuste väljamõtlemine, haldamine, elluviimine nii iseseisvalt kui ka koos meeskonnaga või hankepartneriga.
- Projektid on nii lõpptarbija (B2C) kui ka äriturunduse (B2B) vallast.
Ootame sinu CVd ja kaaskirja hiljemalt 16. märtsiks heili.klandorf@eas.ee.