Heili Klandorf-Järvsoo ja Kristiina Kästik - "Turismiturunduse tegevuskava" esitluse materjalid
Küsimused ja vastused
Miks on täiesti kõrvale jäänud Eesti kui tervise- ja heolusihtkoha potentsiaal? Ilmselt on Soome, Läti, Venemaa ja Rootsi sellest vägagi huvitatud ja ilmselt tuleb sel eesmärgil ka edaspidi meile palju turiste. Meie spaad on aastaringi köitvad, väga heal tasemel, seda nii ravi- kui ka heaoluteenuste pakkumisel. Väga köitvad ka siseturistidele. Kas on kõrvale pakkuda turismivaldkonda, mis aastaringi nii tegus oleks? VASTUS: Ei ole täiesti kõrvale jäänud. Vaata siia: https://www.puhkaeestis.ee/et/spaa#/ See on vastvalminud Spaatamisväärne Eesti maandumisleht, millega seotud turundustegevused plaanisime madalhooajaks. See, et teemastrateegiates ei ole meil looduse, kultuuri ja toidu kõrval eraldi välja toodud spaapuhkus, huvipuhkus, lastega puhkus jms ei tähenda, et me neile tähelepanu ei pööraks, otse vastupidi - need teemad on meil vägagi fookuses turupõhiselt.
Liina-Maria nimetas, et kõik riigid on nüüd turisti eest tugevas konkurentsis. Meie eelarve siin pigem tagasihoidlik. Mida teeme meie teisiti, et selles konkurentsis läbi lüüa? Eriti kui meil on nii palju sihtturge- kuidas me seal igal pool selles konkurentsis pildile suudame tulla? VASTUS: Turismi teemastrateegiate töö sai ette võetud just selleks, et Eesti tugevused kaardistada ja sõnastada. Kui hakkame kõik koos selles keeles rääkima, oleme tugevamad: https://brand.estonia.ee/sonumid/valdkonnad/turism/ Võrreldes suure osa riikidega on meie turundustegevuste eelarve olnud tagasihoidlik läbi aegade. See pole meie jaoks uus olukord. Nutikas turundamine ja kiire reageerimine on siinkohal olulised märksõnad. Püüame eestlasele omaselt olla lihtsalt tublimad, andekamad ja paremad kui teised.
Kas uudiskirjad on suunatud turistidele? Kui jah, siis kuidas saada uudiskirjale tellijaid, kes on turistid (mitte turismiprofessionaalid)? VASTUS: Meil on nii B2C kui ka b2B uudiskirjad ja uudiskirjade kontakte kogume enamasti läbi oma turundustegevuste, olgu selleks siis meie traditsioonilised viktoriinid, mängud, loosimised vms. Oleme teinud ka päris kontaktikogumise kampaaniaid.
Mida sisaldab nt.Soome üldimagokampaania? Periood, sihtrühm, teemad? VASTUS: 2020. aastal filmisime Soome turu jaoks südamlikku materjali kuid levitada jõudsime piirangute tõttu pigem vähe. Veidi muudetud kujul kavatseme esimesel võimalusel seda materjali taaskasutada ja uuesti Eestit kui turismisihtkohta Soomes pildile tõsta. Fookuses on nii vanem generatsioon kui ka lastega pere ja keskealised.
Avasime küsimustiku osalejatele - tulemused: "Kas laiapõhjaline siseturismi kampaania (2020 „Armasta Eestit, puhka Eestis!“) aitab Sinu hinnangul kaasa siseturismi hoogustamisele?"
Sinu poolt otsitud info ei ole kahjuks enam kättesaadav. Mine otsingusse ja saa inspiratsiooni uute elamuste jaoks!
Artikkel ei ole kättesaadav
Sinu poolt otsitud artikkel on ajutiselt toimetamisel ja ei ole hetkel lugemiseks nähtav. Võid liikuda otsingusse või leida inspiratsiooni allolevalt lehelt.