Seminar: toimetulek konfliktidega

Allikas: Patrik Tamm

9. jaanuar 2022

Veebiseminarid toimuvad 27. jaanuaril ja 3. veebruaril kl 10-12

Turismis on palju neid, kes teevad nn eesliinitööd. Teenindajatena saavad just neile osaks kliendi kõige vahetumad emotsioonid. Pikk tervisekriis on kahjuks toonud juurde kliente, kes valavad oma üldist frustratsiooni välja teenindajate peale. Kuidas hoida sisemist rahu vaatamata emotsionaalsetele rünnakutele ja raskete klientidega toime tulla?

Palusime appi psühholoog Ülli Kukumägi, kel on kogemust töiste konfliktiolukordade nõustamisel.

27.01 kell 10-12 käsitletavad teemad:

  • Aju, emotsioonid, seisundid ja suhtumised.
  • Konfliktsituatsioon versus erinevad arvamused. Kuidas muuta negatiivseid vaatenurki? Kuidas positiivselt mõjuda ja mõjutada?
  • Praktiliste nõuannete jagamine lähtuvalt osalejate küsimustest

03.02 kell 10-12 käsitletavad teemad:

  • Kuidas tuvastada antisotsiaalset isiksusehäiret ning toime tulla pahatahtlike klientidega? Õiglane kriitika või tahtlik tülinorimine?
  • Kuidas efektiivselt hallata enda negatiivseid emotsioone? Võtted, mis aitavad jääda rahulikuks keerulistes situatsioonides.
  • Praktiliste nõuannete jagamine lähtuvalt osalejate küsimustest

Registreeri osalema siin
Registreerimine on avatud kuni 25.01 kell 12:00.
Kaks päeva enne veebiseminari saadame kõigile registreerunutele e-kirjaga osalemise lingi.

Veebiseminarid on tasuta ja hiljem ka järelevaadatavad