Turismis on palju neid, kes teevad nn eesliinitööd. Teenindajatena saavad just neile osaks kliendi kõige vahetumad emotsioonid. Pikk tervisekriis on kahjuks toonud juurde kliente, kes valavad oma üldist frustratsiooni välja teenindajate peale. Kuidas hoida sisemist rahu vaatamata emotsionaalsetele rünnakutele ja raskete klientidega toime tulla? Palusime appi psühholoogi Ülli Kukumägi, kel on kogemust töiste konfliktiolukordade nõustamisel.
Veebiseminarid toimusid 27. jaanuaril ja 3. veebruaril.
Käsitletud teemad: Aju, emotsioonid, seisundid ja suhtumised. Konfliktsituatsioon versus erinevad arvamused. Kuidas muuta negatiivseid vaatenurki? Kuidas positiivselt mõjuda ja mõjutada?
Käsitletud teemad: Kuidas tuvastada antisotsiaalset isiksusehäiret ning toime tulla pahatahtlike klientidega? Õiglane kriitika või tahtlik tülinorimine? Kuidas efektiivselt hallata enda negatiivseid emotsioone? Võtted, mis aitavad jääda rahulikuks keerulistes situatsioonides. Praktiliste nõuannete jagamine lähtuvalt osalejate küsimustest