Seminar: toimetulek konfliktidega

Allikas: Patrik Tamm

Veebiseminarid "Kuidas toime tulla keeruliste klientidega?"

Turismis on palju neid, kes teevad nn eesliinitööd. Teenindajatena saavad just neile osaks kliendi kõige vahetumad emotsioonid. Pikk koroonakriis tõi kahjuks juurde kliente, kes valavad oma üldist frustratsiooni välja teenindajate peale. Kuidas hoida sisemist rahu vaatamata emotsionaalsetele rünnakutele ja raskete klientidega toime tulla? Palusime appi psühholoogi Ülli Kukumägi, kel on kogemust töiste konfliktiolukordade nõustamisel. 

Veebiseminarid toimusid 2022. aasta algul.

1. veebiseminari järelvaatamine

Käsitletud teemad: Aju, emotsioonid, seisundid ja suhtumised. Konfliktsituatsioon versus erinevad arvamused. Kuidas muuta negatiivseid vaatenurki? Kuidas positiivselt mõjuda ja mõjutada?

2. veebiseminari järelvaatamine

Käsitletud teemad: Kuidas tuvastada antisotsiaalset isiksusehäiret ning toime tulla pahatahtlike klientidega? Õiglane kriitika või tahtlik tülinorimine? Kuidas efektiivselt hallata enda negatiivseid emotsioone? Võtted, mis aitavad jääda rahulikuks keerulistes situatsioonides. Praktiliste nõuannete jagamine lähtuvalt osalejate küsimustest.