100% rohepöördega nõus. Aga kuidas ärgitada külastajaid rohelist väärtustama ja selle eest ka maksma? Turism on äri ja peab tulu teenima. Tore ju niisama looduses olla. VASTUS: Olen igati nõus, turism on äri ja see peab tulu teenima. Rohepöörde sisu on eelkõige olemasoleva ärimudeli väärtuspakkumise ülevaatamine ja suundumine vähese CO2- heitega, ressursitõhusa ja ühiskonda kaasava majanduse suunas.
Tere, selline küsimus, milline on hinnatundikus selle sektori turistidel ja nende nende vanuseline struktuur? VASTUS: Külastaja ootused kestlikule pakkumisele ei ole enam nishiteema vaid üldine ootus. Booking.com külastajauuringu kohaselt soovib 72% ehk valdav enamus teha kestlikke reisivalikuid. Täiendavalt tõin ettekandes välja ka vanuselise struktuuri, kus oli kirjeldatud, et kestlikke valikuid soovivad lisaks noortele (25-40 a) teha ka enamus keskealisi ehk maksujõulisemaid inimesi vanuses 46-55 aastat.
Avasime küsimustiku osalejatele - tulemused: "Kas Sinu ettevõte/ organisatsioon on rohepöördeks valmis?