100% rohepöördega nõus. Aga kuidas ärgitada külastajaid rohelist väärtustama ja selle eest ka maksma? Turism on äri ja peab tulu teenima. Tore ju niisama looduses olla. VASTUS: Olen igati nõus, turism on äri ja see peab tulu teenima. Rohepöörde sisu on eelkõige olemasoleva ärimudeli väärtuspakkumise ülevaatamine ja suundumine vähese CO2- heitega, ressursitõhusa ja ühiskonda kaasava majanduse suunas.
Tere, selline küsimus, milline on hinnatundikus selle sektori turistidel ja nende nende vanuseline struktuur? VASTUS: Külastaja ootused kestlikule pakkumisele ei ole enam nishiteema vaid üldine ootus. Booking.com külastajauuringu kohaselt soovib 72% ehk valdav enamus teha kestlikke reisivalikuid. Täiendavalt tõin ettekandes välja ka vanuselise struktuuri, kus oli kirjeldatud, et kestlikke valikuid soovivad lisaks noortele (25-40 a) teha ka enamus keskealisi ehk maksujõulisemaid inimesi vanuses 46-55 aastat.
Avasime küsimustiku osalejatele - tulemused: "Kas Sinu ettevõte/ organisatsioon on rohepöördeks valmis?
Sinu poolt otsitud info ei ole kahjuks enam kättesaadav. Mine otsingusse ja saa inspiratsiooni uute elamuste jaoks!
Artikkel ei ole kättesaadav
Sinu poolt otsitud artikkel on ajutiselt toimetamisel ja ei ole hetkel lugemiseks nähtav. Võid liikuda otsingusse või leida inspiratsiooni allolevalt lehelt.