Visit Estonia roadshow Põhja-Ameerikas: nelja päevaga neli linna

Allikas: Visit Estonia

Visit Estonia korraldas 8.-11. aprillini Põhja-Ameerika linnades roadshow, mis hõlmas kohtumisi 75 reisiprofessionaaliga. Marsruudile jäid New York ja Los Angeles, esmakordselt Seattle ning Kanada ja Toronto. Kaasas olid Vabamu muuseum, Reisiekspert, Tallink Silja, Eckerö Line ja Nordic Experience ning osalejate ring varieerus vastavalt linnale. 

Visit Estonia B2B projektijuhi Agnia Nasti sõnul läksid workshopid ja kontorikülastused hästi – kõik kohad olid täis. „New Yorgis oleme korralikult kanda kinnitanud ja seal oli meie piiratud kohtade arvuga workshopile lausa ootenimekiri. Sihtisime vaid tõsiseid tegijaid, kes suudavad ja tahavad meie regiooni turismitooteid müüa. Külastasime New Yorgis ka Picasso Travel kontorit, kus ettevõtted esitlesid oma teenuseid ja sõlmisid otsekontakte."
Torontos kohtuti ühe sealse suurema reisikorraldaja CG Journeys/Canadian Gateway'ga, mis kuulub gruppi YYZ Travel ja millele Visit Estonia mullu augustis FAM-reisi korraldas. „Tagasiside Eestile oli ülivõrdes," ütles Nast. „Reisikorraldaja plaanib järgmist tootetutvustusreisi Eestisse juba tänavu sügisel."

Los Angeleses väisati reisibürood Travelstore, kus ettevõtted taas otse reisiagentidele oma teenuseid tutvustasid ja otsekontakte sõlmisid. Seattle's külastati Admiral of Fleet kruiisidega tegelevat reisikorraldajat, kes soovib kruiisipeatuses ehk Tallinnas pakkuda oma klientidele mitmekesisemat programmi ja vanalinna näitamise kõrval muidki huvitavaid ajaveetmise võimalusi.
Intensiivse roadshow esimesed tulemused ilmnesid juba enne Eestisse tagasitulekut, kui New Yorgis kinnitas üks reisikorraldaja lisatellimuse gruppidele aastaks 2025.

„Külastada nelja päevaga nelja erinevat linna, on väga ambitsioonikas ettevõtmine, kuid selleks et pakkuda partneritele võimalikult tihedat ja kasulikku programmi, tuli sellise intensiivse graafikuga hakkama saada. Õnneks olid kaasas olnud ettevõtete esindajad kogenud turismihaid. Koostöö nendega on alati professionaalne ja kõik saavad aru milleks sellist turneed ette võetakse. Mina omalt poolt tänan neid, sest sellise väärika delegatsiooniga on vaid rõõm koos Eestit tutvustada," sedastas Nast. Põhja-Ameerika turnee korraldamisel oli abiks Visit Estonia USA esindusteenuse partner Arenda Destination Marketing.