Turismitegu 2024 konkurss

Allikas: Autor: Priidu Saart

Visit Estonia kuulutab välja konkursi Turismitegu 2024

Hea turismiedendaja!

Kindlasti on Sul viimasesse aastasse kogunenud palju ägedaid ja hästi õnnestunud tegevusi, mida kibeled teistega jagama. 
Siin on Sinu võimalus!

🍓 Valime välja parima turundusteo ja turismitoote 🍓

Taas kutsume ettevõtteid väikestest turismitaludest suuratraktsioonideni ning kõiki erialaliite ja sihtkohti vaatama tagasi eelmisele aastale ja esitama konkursile oma silmapaistvaid turismitegusid.

Konkursile oodatud turismiteod peaksid jääma perioodi
01.01.2023-31.03.2024.

Konkursil ei saa osaleda need projektid, mis juba Turismitegu 2023 konkursil osalesid.

TURUNDUSTEO KATEGOORIA

Ootame kandideerima silmapaistvaid, eristuvaid ja mõjusaid turundusprojekte:

  • Turunduskampaaniad (digikampaaniad, sotsiaalmeediakampaaniad, välikampaaniad vms)
  • Kommunikatsioonitegevused (pressiteated, pressireisid, kontaktüritused, artiklid vms)
  • Turundusmaterjalid (koduleht, video, postitus vms)

Osalemiseks palun täida ANKEET hiljemalt 20. maiks 2024

TURISMITOOTE KATEGOORIA

 Ootame kandideerima eristuvaid ja väärtust loovaid tootearendusprojekte:

  • Uus turismitoode (teenus, sündmus, huviväärsus, majutuskoht, temaatiline tuur vms)
  • Uuenduskuuri läbi teinud turismitoode (teenus, sündmus, huviväärsus, majutuskoht, temaatiline tuur vms)
  • Koostööprojekt (ettevõtete ja/või sihtkohtade koostööna loodud toode vms)

Osalemiseks palun täida ANKEET hiljemalt 20. maiks 2024

Parima turismiteo valimine

Esitatud töödest valib žürii mõlemas kategoorias (parim turundustegu ja parim turismitoode) kaks finalisti ehk kokku neli kandideerijat.

Žüriisse kuuluvad EASi ja Kredexi ühendasutuse turismiosakond (turunduse projektijuht Orvika Reilend, looduse- ja kultuuriturismi teemajuht Lily Allas, tootespetsialist Tatjana Koor, digitaliseerimise ja ärimudelite projektijuht Ave Pill), Eesti Turundajate Liit (juhatuse liige Kerttu Talvik), Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium (turisminõunik Ede Teinbas), Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liit (president Külli Karing), Eesti Hotellide ja Restoranide Liit (juhatuse liige Ave Svarts).

Finalistide väljaselgitamiseks hindab žürii:

Turundusteo puhul

  • Ambitsioonikate ja selgelt määratletud eesmärkide saavutamis.
  • Loomingulisust ja innovatsiooni (uuenduslikkust).
  • Turundustegevuste läbiviimise professionaalsust.
  • Kestlikku tegutsemist (looduse kaitsmine, kultuuri säilitamine, reklaammaterjalid, taaskasutus jne). Loe kestliku tegutsemise kohta siit.
  • Turundusteo tulemuslikkust (mõju piirkonnale, saavutatud numbrilised tulemused).

Turismitoote puhul

  • Ambitsioonikate ja selgelt määratletud eesmärkide saavutamist.
  • Sobivust sihtgrupile.
  • Loomingulisust ja innovatsiooni (uuenduslikkust).
  • Digivõimekust (Kas ja kuidas on toode kättesaadav digikanalites ja reaalajas broneeritav? Kas ja milliseid digitaalseid lahendusi kasutatakse teenuse osutamisel ja tagasiside küsimisel?
  • Välisturuvõimekust (konkurentsieelist, sihtgrupid).
  • Kestlikkust (looduse kaitsmine, kultuuri säilitamine, kohalike toodete/teenuste kasutamine, taaskasutus jne). Loe kestliku tegutsemise kohta siit.
  • Turismitoote mõjukust (mõju teenusepakkujale, kogukonnale, piirkonnale jne).


🍓 Neljast parimast valmib Visit Estonia toel tutvustav videoklipp

Klippide abiga tutvustame finalistide tegusid põhjalikumalt laiale publikule 26. septembril Viljandis toimuval turismikonverentsil. Aasta turundusteoks ja aasta turismitooteks valitakse projektid, mis saavad kõige enam turismikonverentsi publiku hääli.

🍓 Turundusteo võitjat ootab professionaalne turunduskoolitus (fookusega kestlikkus ja/või välisturuvõimekus) ning turismitoote auhinna võitjat professionaalne nõustamine teenusedisaini valdkonnas (fookusega kestlikkus ja/või välisturuvõimekus).

Küsimustega pöördu palun Visit Estonia turunduse projektijuhi Orvika Reilend (orvika.reilend@eas.ee) poole.


Turism otsib inspireerivaid lahendusi.

Räägi oma lugu!

🍓🍓🍓