public.homepage.logo
RabaAllikas: Visit Estonia

Visit Estonia brändi turundussõnumid

Eesti kui turismisihtkoha turundussõnumid ja narratiivid

Eesti riiklik turismistrateegia sätestab kolm fookusteemat, millega Eestit välisriikides turundada:

  • loodus
  • toit
  • kultuur

Lähtuvalt neist fookustest lõi Visit Estonia ingliskeelsed turundussõnumid nimega “Estonia. It’s about time”. Julgustame ka ettevõtjaid neid sõnumeid väliskülastajatele mõeldud materjalides kasutama.

Kuidas tutvustada Eestit paari lausega reisihuvilisele, kes tahab teada, mis maa see on? 

Näiteks eestlastena teame hästi, mis on viies aastaaeg, ent välismaalasele kõlab sõnum „with so much to see, there is an extra season to see it" kui ilmaime, mida tahaks oma silmaga näha. Või siis näiteks meie e-kuvand, mida iseloomustab tabavalt mõte „find everything moves slowly except for the WiFi". Ja kes ei tahaks külastada maad, kus „fast food comes as quick as it grows"!

Visit Estonia turundussõnumite keskmes ongi aeg kui meie kalleim vara, mida soovime tähendusrikkalt kasutada. Seepärast räägime Eestist kui sihtkohast, mis pakub väikesel pinnal mitmekesist ja vaheldusrikast reisielamust ning kus aeg kulgeb külastaja enda tempos. "Small in size, but big in experience" ehk Eestis saab lühikese ajaga kogeda paljut ning nautida aeglaselt reisides ajakulgu (slow travel).

Visit Estonia - It's about time - we are providing travellers with all the time in the world.