public.homepage.logo
Kihnu naised mootorrattaga Allikas: Silvia Maria Soide

Sotsiaalmeedia

Visit Estonia turundab Eestit kui põnevat sihtkohta 11 sotsiaalmeedia kanalis ja suhtleb kokku rohkem kui 500 000 jälgijaga üle maailma. Kanalite info

Visit Estonia turundab Eestit kui põnevat sihtkohta 11 sotsiaalmeedia kanalis ning suhtleb kokku rohkem kui 500 000 jälgijaga üle maailma. Turutrendide ja Visit Estonia kogemuse põhjal oleme kokku pannud järgnevad lihtsasti järgitavad soovitused.

Jälgi meid Facebookis, Instagramis, TikTokis, LinkedInis, YouTube'is, Vimeos ja Hiinas: WeChatis, Weibos, Douyinis, Video Hubis.

Koostöö jaoks sisesta palun tag @visitestonia ja veendu, et su jagatav sisu koostöö jaoks on ingliskeelne.

Allikas: Priidu Saart

5 näpunäidet, mis töötab sotsiaalmeedias hästi

Visuaalid, mis on: 

  • kvaliteetsed 
  • heledad (inimsilm eelistab heledaid visuaale tumedatele)
  • inimestega (piisab ka käsi või selg pildil)
  • kasutaja vaatepunktist tehtud – justkui oleksin ise seal (vaata nt @visittallinn)
  • õiges suuruses: feedi pilt ruut; video feedi postitusena 4:5 vertikaalne, story 9:16 vertikaalne. postitusse sobivad suurused muutuvad aeg-ajalt, vaata üle Facebooki juhised.

Lühikesed videod

Facebookis kõige paremini toimiv visuaal. Video saad kokku panna ka piltidest, kasutades Facebooki tasuta tööriista Creator Studios (Post-Multimedia-Slideshow). Video loomisel pea meeles:

  • näidata oma brändi esimese 2-3 sekundi jooksul (just nii kaua enamik inimesi videot vaatab)
  • iga formaadi jaoks oma suurus (feed, story, YouTube jne)
  • kestus Facebookis ja Instagramis 15-30 sekundit; reklaam alla 15 sekundi, TikTok video puhul toimib küll jätkuvalt 15 sekundit, kuid populaarsust kogub ka pikk formaat – kuni 3 minutit

Vähe teksti

Püüa öelda nii lühidalt kui võimalik, sest kasutaja kerib pikast tekstist lihtsalt mööda. Oluline info olgu teksti alguses.
Teksti rõhutamiseks kasuta:

  • liigendamist (reavahesid)
  • emotikone

Mängulisus kaasab publikut

Aktiveeri oma fänne Instagram story formaadi mängudega: viktoriinid, hääletused, küsimused

Katseta!

Ei ole olemas kindlaid valemeid. Proovi erinevaid visuaale või üleskutseid, et leida oma publikut kõige paremini kõnetav sisu ja võimenda seda, mis toimib!
Ja hari end - alt leiad tasuta koolituse.