Tõrvaaugu metsamajad

TOOMA, Mägede küla, Järva vald, Järva maakond

TELLI Vaata kaardil

Tõrvaaugu Metsamajad on hubased palkmajakesed Järvamaal Mägede külas privaatse metsa sees.

Saadaval on kolm saunaga palkmajakest. Igas majas on I korrusel nõudega varustatud köök- elutuba, vannituba ja saun.  II korrusel on majutusruum 4 voodiga

Lähedal asub Valgehobusemägi ning sealne keskus, kus palju talispordivõimalusi- suusatamine, lumelauasõit, uisutamine. Otse puhkemajade tagant jooksevad ka metsa sees olevad suusarajad.

Suvel saab seigelda Kõrvemaa maastikul, Kakerdaja rabas, RMK matkaradadel, ujuda liivase rannaga järvekeses, külastada vaatetorni- loodus on siin mitmekesine ja kaunis.

Ajad ja hinnad

01.01–31.12

Avatud ainult ettetellimisel

• Terve maja hind:

alates

150 €
  • Täpne hind selgub teenuseosutajaga konsulteerimisel.

TELLI

Omadused

Ligipääsujuhend

Asume Tallinnast 70 km, Aegviidu rongijaamast 10 km kaugusel. Läbi Lagedi tulles keerata Peningi peale, Peningist läbi. Edasi jälgida silte ja sõita Perila ja Jäneda suunas. Tuleb silt Valgehobuse mägi - sealt keerata vasakule, sõita nii kaua kuni jõuate järveni, siis ümber järve (mitte keerata vasakule Valgehobuse mäele) mäest ülesse, mööda suurest talust ning paistavadki kolm palkmaja vasakut kätt.