RMK Voorepalu Põrgurada

ALAJAANI, Voorepalu küla, Kanepi vald, Põlva maakond

Vaata kaardil

Mõnusaks jalutuskäiguks sobilik matkarada algab Voorepalu lõkkekoha vastast teiselt poolt maanteed ja kulgeb äärmiselt vaheldusrikkal maastikul, kus on mitmeid järske tõuse-langusi. Rajal on minevikusündmusi ja rahvapärimusi tutvustavad infoalused, raja kõrgeimas punktis on puhkamiseks laud ja pingid. Raja järskudel nõlvadel on paigaldatud köispiirded.

Lõkkekoha ja matkaraja vahelt kulgeb ajalooline Postitee. Vaheldusrikka maastikuga rajale jääb Ristimänd ja veel mitmeid põnevad paigad. Voorepalu lõkkekohas on parkimistasku 2-le autole ja lubatud paigaldada kuni 3 (4-kohalist) telki.

Ajad ja hinnad

01.01–31.12

Ööpäevaringselt

Omadused

Ligipääsujuhend

Sõita mööda Tartu-Põlva mnt Põlva suunas kuni Voorekülani. Pärast Vooreküla keerata paremale Vooreküla-Puskaru mnt-le (tee nr 18115, teise nimetusega Vana Postitee). Sõita umbes 4,5 km, mööduda Küka bussibeatusest. Lõkkekoht jääb paremat ja matkarada vasakut kätt. Auto parkimiseks keerata pärast lõkkekohta paremale jäävale metsateele.