RMK Valgesoo vaatetorn

KIIDJÄRVE METSKOND 22, Kiidjärve küla, Põlva vald, Põlva maakond

Vaata kaardil

Valgesoo vaatetorn asub Valgesoo rabas, mis esindab ühte National Geographicu kollase aknaga tähistatud  Lõuna-Eesti 21st avastamist väärt paigast ning mida soovitatakse kõigil loodushuvilistel kindlasti külastada.

Pilkupüüdva disainiga vaatetornist avaneb suurepärane vaade Valgesoo rabale, ürgsele põlismetsale ja "Parunimännikule" ning seal kulgevale õpperajale.

29,7 m kõrgusel metallist vaatetornil on 3 vaheplatvormi, viimase vaatlusplatvormi kõrguseks on 23,8 m, selle keskel on tuulesein ja istepingid. Läheduses RMK Valgesoo lõkkekoht ja telkimisala kuni viiele telgile.

Ajad ja hinnad

01.01–31.12

Ööpäevaringselt

Omadused

• Telkimisplats

Ligipääsujuhend

Sõita Tartust Põlva suunas, Põlva-Reola maanteelt (tee nr 61) keerata 10 km enne Põlvat Koorvere ristist vasakule Kiidjärve suunas. Sõita Akste-Häätaru teed mööda (tee nr 18138) 7 km ja seejärel keerata Valgesoo viida juurest paremale metsateele. Sõita 150 m, kuni jõuate parklani.