RMK Valgesoo õpperada

Kiidjärve metskond nr 22, Kiidjärve küla, Põlva vald, Põlva maakond

Vaata kaardil

Rabamatk sobib hästi soode arengu ja taimestikuga tutvumiseks ning männikultuuride vaatluseks. Ringikujuline 1,8 km pikkune õpperada keerleb ümber Valgesoo raba. Rajast umbes 1 km on korralik laudtee. Õpperajal on vaadeldavad rabataimestik, vanad metsakultuurid, nn parunimännikud ja metsakuklasterikas metsaserv. Rajal liikumise lihtsustamiseks on rajaskeem ja värvimärgid puudel.
Matkaraja alguses on avatud uus vaatetorn.

Valgesoo raba esindab ühte Lõuna-Eesti 21st avastamist väärt paigast, mis on tähistatud National Geographicu kollase aknaga ning mida soovitatakse loodushuvilistel külastada.

Ajad ja hinnad
Avatud aastaringselt

Ööpäevaringselt

Omadused
  • Telkimisplats

• Ligipääs ratastooliga

Ligipääsujuhend

Sõita Tartust Põlva suunas, Põlva-Reola maanteelt (tee nr 61) keerata 10 km enne Põlvat Koorvere ristist vasakule Kiidjärve suunas. Sõita Akste-Häätaru teed mööda (tee nr 18138) 7 km ja seejärel keerata Valgesoo viida juurest paremale metsateele. Sõita 150 m, kuni jõuate vaatetorni parklasse, õpperada algab infotahvli juurest.