Aidu kanalid ja Aidu-Nõmme puhkekoht

AIDU TUULIK 12, Aidu-Nõmme küla, Lüganuse vald, Ida-Viru maakond

Vaata kaardil

Aidu karjääris kulgeb RMK pika Kauksi-Penijõe matkatee üks lõik. Aidu kunagises põlevkivikarjääris kulgev rada on omapärase maastikku ja ilusate vaadetega. Saab kanaleid ületada parvedega ning mägedest ülesse ja alla ronida. Teele jääb ka helesinise veega kanali ääes asuv Aidu-Nõmme puhkekoht, kus saab süüa valmistada ja puhata.
Puhkekohas on lahtine metsaonn ehk laavu, katusealune istumiseks ja kaetud lõkkease grillrestiga.
Aidu karjäärialal ja kanalite ääres korraldab matku jalgsi või tõukeratastega Alutaguse Matkaklubi. Safarit või veematku pakub Adrenaator.

Ajad ja hinnad

Avatud aastaringselt

Ööpäevaringselt

Omadused

• Telkimisplats

Ligipääsujuhend

Tallinn-Narva maanteelt keerata Kohtla-Järvele ja liikuda edasi Kohtla Nõmmele, kust tuleb Eesti Kaevandusmuuseumi juurest sõita vasakule ümber muuseumi territooriumi mööda asfalteeritud karjääri teed Maidla suunas ca 2,5 km, kuni tee otsani, kust suunab vasakule viit Aidu- Nõmme lõkkekoht. Kruusa teed mööda liikudes c 830 m, pärast järsku tõusu ja laskumist jõuategi lõkkekohani.