Oandu-Võsu matkarada

Oandu küla, Haljala vald, Lääne-Viru maakond

Vaata kaardil

Oandu-Võsu matkarada asub Oandul Lahemaa rahvuspargis Lääne-Virumaal. 9,5 km pikkune rada algab Oandu telkimisalalt ja suundub Võsu telkimisalale. Täiendav info, kaardid ja pildid siit.

Oandu-Võsu matkarada on RMK Oandu-Ikla Matkatee esimene lõik. Matkatee kulgeb siin endise Oandu-Koljaku loodusreservaadi põliseid metsi läbival muistsel Seljaku teel, on hästi läbitav nii jalgsi kui rattaga. .

Enne rajale minekut tasub külastada Oandu looduskeskuse näitusi ja püsiekspositsiooni, RMK Oandu teabepunktist saab kaarte ja infot raja kohta. Rajale minnes saab auto jätta Oandu looduskeskuse parklasse

Ajad ja hinnad

Avatud aastaringselt

Ööpäevaringselt

Omadused

Ligipääsujuhend

Tallinn-Narva mnt (tee E20) 73. km, Viitnal, pöörata vasakule Võsu suunas. Edasi sõita mööda Viitna-Võsu mnt 6,5 km kuni Palmse külani, kust pöörata paremale Sagadi suunas. Sõita mööda Palmse-Sagadi teed, ületada Rakvere-Haljala mnt ja sõita kuni Sagadi mõisani, kust pöörata vasakule (viit "Altja kaluriküla 5 km"). Edasi sõita mööda Sagadi-Altja teed 3 km ja mööduda RMK Oandu telkimisalast. 150 m pärast on tee ääres Oandu looduskeskuse tahvel, mille juurest keerab tee paremale ja viib parklani. Raja algus ongi parklas.

Ligipääs

Hinnangud

Mountbatten4x

nature trail

no short, no long trail through forest, old fishing village etc. Beaver trail and historical Altja there.

Elena K

Отличная тропа для пешей прогулки

Красивая природа, ровная тропинка - приятное место для прогулки и взрослых и детей, не требует никакой спортивной подготовки. Даже зимой получили удовольствие! Прекрасное место для выходных всей...

achakuk

El hogar de los animales silvestres

En realidad es bastante difícil observar la fauna local (osos, jabalís, lobos, linces...) pero el hecho de saber que andan por allí le da un toque especial a este bosque de pinos, que durante mucho...