Aluoja joa vaateplatvorm

Aluoja joa astang, Pühajõe küla, Toila vald, Ida-Viru maakond

Vaata kaardil

Toila Oru pargi lähedal on paepõhjaline org, kus saab vaadelda jugasid ja allikaid. Vaateplatvormid asuvad otse Aluoja joastiku servas, kust avaneb vesine vaatemäng. Aluoja joastik saab oma veed Mägara ojalt ja enne Pühajõe orgu laskumist moodustab Mägara oja umbes 700 m pikkuse ja u 10 m sügavuse kanjoni (Aluoja kanjon). Joastik koosneb viiest suuremast astangust.

Vaateplatvormi juurest üle silla minnes jõuad Pühajõe külla, Pühajõe motokrossiraja äärde ja Motovilla juurde.

Ajad ja hinnad

Avatud aastaringselt

Ööpäevaringselt

Omadused

Ligipääsujuhend

Sõida mööda Tallinn-Narva maanteed ja keera Toila poole. Sõida 4,5 km ja keera paremale (suunaviit „Aluoja“). Sõida umbes 1,5 km otse edasi, kuni jõuad parklasse. Edasi saab liikuda 100 m jalgsi, kuni jõuad vaateplatvormini.

Ligipääs

• Viidastatud või tähistatud
  • Ekskursioonibussiga
  • Sõiduautoga

Koordinaadid

Hinnangud

putukasmutukas

Pictures don't do it justice

Since we were with small children we only walked to two observation platform and then back. It was short walk from parking lot.

David V

Beautiful park

Such a beautiful park. It was even reminding me Chinese gardens. Ok it is exagerated but only because of it was quite tiny. But still such a good memory for walk with my love (dedication to...

Натали В

Ещё один водопад возле Тойло

Весной очень полноводный водопад, есть оборудованные смотровые площадки. Он конечно не такой посещаемый, как водопад Валасте, но заслуживает внимания. Если едите к водопаду Валасте не поленитесь...