Võlingi matkarada

RAVA METSKOND 367, Jõeküla, Järva vald, Järva maakond

Vaata kaardil

Võlingi matkaraja suurim vaatamisväärsus on Võlingi allikas, mis on Endla looduskaitsealal Norra allikate gruppi kuuluv allikas. Matkarada algab puhkekohast ja liigub metsa sügavusse kuni jõuab laudteeni, mis lookleb allika äärt mööda. Matkarajal on võimalik vaadelda allika põhjast pulbitsevat vetemängu, mis on palja silmaga näha, sest allikast voolab sekundis välja 220 l vett. Talvel allikas ei külmu.

Matkarada on edasi-tagasi liikudes 2,4 km pikk. Tähistatud matkaraja alguses on teelaiendina parkla ühele bussile ja 2 autole. Raja alguses on lõkkekoht ja väike katusealune.

Ajad ja hinnad

Avatud aastaringselt

Ööpäevaringselt

Omadused

• Telkimisplats

Ligipääsujuhend

Tallinn-Tartu mnt Mäeküla ristist pöörata Koeru poole. Vahetult enne Koeru alevikku keerata paremale (viit "Norra-Oostriku allikad 7 km"), sõita 11,8 km (viit vasakule "Purskav allikas"). Sõiduk tuleb jätta vasakule teelaiendile ning liikuda puisniidule, kust saab alguse matkarada.