Visit Estoniaga liitus digitaalturunduse analüütik Bert Reila

03. juuli 2020

Senine analüütik Nikita Tikhomirov võttis vastu uue väljakutse juhtida EASi veebide arendust ning Visit Estonia digitaalturunduse anaüütikuna töötab nüüd Bert Reila.

Bert kirjutab enda kohta nii:

Olen pärit suvepealinnast, kuid viimased kuus aastat elanud Tallinnas. Tulen erasektorist, kus töötasin kolm aastat ettevõttes EstateGuru digiturunduse spetsialistina. Omandan praegu magistrikraadi EBS-is rahvusvahelise ärijuhtimise erialal, varasem haridus on TalTechist. Hobide poolest olen suur investeerimishuviline, harin end sellel alal, kasvatan portfelli ja loen erialast kirjandust. Degusteerin meeleldi head Eesti toitu, reisin mööda kodumaad (võimalusel kaugemalgi) ning mõnikord teen ka sporti.

Esimese uudisena teatas Bert suurepärase uudise, et juuni 2020 oli Visit Estonia kodulehel külastajate ja sessioonide arvu poolest TOP2 kuu läbi ajaloo, juunikuude arvestuses koguni ajaloo parim! Enamik veebikülastajaid tuli eelmisel kuul Eestist (258 000), järgnesid Soome (73 000), Läti (58 000), Leedu (33 000) ja Saksamaa (21 000). 

Sessioonide arv on juunis alates 2017. aastast ulatunud veidi üle poole miljoni (sessioon tähendab, et inimene, kes jõuab Visit Estonia veebilehele, teeb seal kuni 30-minutise perioodi jooksul tegevusi – klikib ja vaatab ringi; need saavad olla ka korduvkasutajad) - kuid äsja lõppenud juunis oli sessioone ligi 724 000! 

Juuli oli samuti rekordiline - ajaloos esimest korda jõudis visitestonia.com miljoni sessioonini kuu jooksul!

Loodame väga, et need tulemused ennustavad lisanduvat hoogu ka turismistatistikas, mis juuni kohta saabub augusti algul ja juuli kohta septembri algul.