Visit Estonia toob teieni rõõmuga valiku meediakajastusi, mis on jõudnud lugejate ette pärast pressireise Eestisse.
Canoni instagrammerite maaliline video Eestist
Teeme pressireisidel ka tööd, et nende tulemusena saada viited Eesti ettevõtete pakkumistele. Väga iseloomulik on dünaamika Saksa toiduajakirja Kulinariker veebis, kuhu meie palvel lisati detsembri lõpus viited visitestonia.com veebikeskkonda. Jaanuaris tehti sellest keskkonnast visitestonia.com portaali ligi 1000 külastust, märtsis juba 3400.
Saksa toiduajakirjanik Jürgen Sorges avaldas selles portaalis tervelt 16 artiklit oma Eesti-reisi kohta (nt http://www.kulinariker.de/index.php/lifestyle/item/792-entspannen-an-der-baltischen-riviera), mis tekitasid lugejates inspiratsiooni Eesti kohta infot juurde otsida.
"Selliseid külastusi tuleb kõrgelt hinnata," kommenteeris Visit Estonia analüütik Urmas Orula. "Koostöö olulise allikaga on mõjukuselt võrdne leitavusega tähtsamates otsimootorites ja sotsiaalmeediaturundusega."