Visit Estonia stressimurdja kogub kuulsust Euroopast Hiinani

02. oktoober 2017

Augusti lõpunädalal startis looduskampaania, kus habemikust stressimurdja Stress Buster diagnoosib suurlinnades kõrgtehnoloogiliselt inimeste stressitaset ja kirjutab raskematele põdejatele retsepti madaltehnoloogilise puhkusega Eesti looduses. Vaid kuu väldanud kampaania on jõudnud miljonite vaatajateni ning kogunud kuulsust ka rahvusvahelistes reklaamivaldkonna ekspertide kanalites.

Esmalt Visit Estonia kanalitest vaatamise numbrid: kampaanialehele on jõudnud üle 200 000 külastaja 131 riigist, videot on eri kanalites vaadatud kokku üle 600 000 korra. Neist mitu tuhat on avaldanud soovi võita reis Eestisse. Postitused sotsiaalmeedias (neist kõige olulisem Facebook) on jõudnud kokku 3,9 miljoni inimeseni.

Kampaania vajutab mitmetele aktuaalsetele punktidele nii sisus kui ka loovlahenduses: tehnoloogilised lahendused ja nende kasutamine ebatraditsioonilisel moel; inimeste innukus saada kiireid vastuseid/lahendada teste ja testitud saada; kogeda midagi erilist ja metsikut, mis on väljaspool tänapäevaste lahendustega turvatud maailma; osavõtmatu reklaami asemel kohapealsed, inimeste elu vastu huvi tundvad üllatused.

Kampaaniategevusi "põllul" toetame virtuaalilmas Eesti stressivabadust rõhutavate ja Eesti asju turundavate argumentidega: näiteks täiendades ja reklaamides regulaarselt stressist vabastavat sisuka Eesti muusika listi Spotifys.

On rõõmustav, et kampaania ei saa mitte ainult Eestisse reisimise huviliste tähelepanu, vaid leiab kõlapinda ka rahvusvahelises meedias. Seda on kajastatud rohkem kui 40 online-kanalis, sh suuremates Saksa ja rahvusvahelistes reklaamivaldkonna portaalides. Näiteks mõõtis Stress Buster Norra poliitikute stressitaset, mida kajastas muu hulgas Norra üks suuremaid online-uudiste portaale, millel üle poole miljoni lugeja. Oma tööstressi on käinud hiljuti Eestis leevendamas Saksa fotograaf Jörg Nicht (https://www.instagram.com/jn), kelle tegemisi jälgib Instagramis üle 550 000 huvilise. Jõudsime ka 2 suurde Hiina reklaamivaldkonna eksperte koondavasse kanalisse:  http://www.cnad.com/show/12/284411.html
http://en.adquan.com/post-2-1335.html


Kokku on olnud kajastusi rohkem kui 10 riigist, lisaks põhiturgudele ja mainitud näidetele ka Türgist, Taist, Iirimaalt ja Austraaliast.

Maailma suurim loovagentuuride tegevusi kajastav AdForum valis Stress Busteri video kuu parima turismivaldkonna reklaami hulka: https://www.adforum.com/top5/travel

Best Ads on TV valis Stress Busteri nädala parimaks välireklaamiks: http://www.bestadsontv.com/best/outdoor