Visit Estonia käimasolevad digikampaaniad

18. aprill 2017

Kui 2016. aastal oli kampaaniate mõttes märksõnaks Eesti eriline loodus ning selle edukas tutvustamine turgudeüleselt ja ebatraditsiooniliselt, loojutustamise, visuaal- ja muusikalise loomingu kaudu, siis seda aastat oleme alustanud eriteemaliste välkkampaaniatega.

Äsja lõppes Rootsi turule suunatud golfi minikampaania, mis on jätkutegevuseks Rootsi golfiväljakutel tehtud geriljaturundusele ning suunatud sellele, et Skandinaavia kliendid leiaksid üles meie kõrge tasemega pakkumise valdkonnas, mis on Eesti turismis üks tugevamaid. Tulemuseks oli 140 golfi süvahuvilist, kes suhtlevad edasi meie väljakutega. Peagi on kavas jätkukampaania ning taas minek Eesti golfipakkumistega Rootsi väljakutele.

Samuti käivitasime veebruaris broneeringukeskkonnas Expedia kampaania, et kutsuda siia külalisi kontserdi- ja klubi- ning hotellide sooduspakkumiste kaudu. Kahe kuu tulemused eri turgudel, kus kampaania Expedia keskkonnas toimib, näitavad hotellireserveerimiste arvu kasvu Expedia keskkonna kaudu:

  • Rootsist 23%
  • Saksamaalt 36%
  • Ühendkuningriigist 48%
  • Ameerika Ühendriikidest 50%

Kolm nädalat väldanud kõige värskem, perekampaania lähiturgudel toimub Soomes, Lätis ja Venemaal Visit Estonias, internetibänneritel ja sotsiaalmeedias. Reisiplaneerija aitab määrata reisiperekonna tüüpi. Eesmärk on mõjutada vähemalt 2000 pere otsust külastada kevad- või suvepuhkuse ajal Eestit. Kuna reisiotsused teeb peredes enamasti ema, siis on sihikul kuni 14aastaste laste emad. Põhisõnum rõhutab pere seiklushuvi.

Vastates 3 lihtsale küsimusele saab testi lahendaja valida oma perekonnale sobiva puhkuseplaani. Iga puhkuseplaan järgib kindlat seiklusteemat ja kirjandusest tuntud tegelast (nt kapten Nemo, Tom Sawyer, Alice Imedemaal) ja sisaldab 3 perepuhkuse sihtpunkti, mis vastuste järgi otsustades perele kõige paremini sobivad.

Kampaania ajal tegime ka 2 nn ambient-tegevust. Soomes ja Lätis toimus üks kogupere tegevusmäng, mis tutvustas Eesti perepuhkuse atraktsioone. Pered pidid otsima läheduses asuvaid kontrollpunkte ja lahendama ülesandeid, et osaleda auhinnaloosis.

Kampaanialeht on praeguseks kogunud ligi 32 000 külastust ning kampaania põhiosaks oleva reisiplaneerija on lõpuni teinud iga kolmas ehk ligi 10 000 kampaanialehe külastajat. Oma huvist on meiliaadressiga märku andnud üle 4000 inimese.

Välisministeeriumi ja Visit Estonia koostöös esitleme ka Eesti kohta käivat e-viktoriini. Varasematel aastatelgi suurt tähelepanu pälvinud mäng on sel aastal esimest korda Visit Estonia keskkonnas. Aprilli algusest on mängul olnud 56 000 unikaalset huvilist. Lase ka sina oma välismaalastest sõpradel ja klientidel vastata küsimustele Eesti kohta ja võita auhinnareis Eestisse (eestlased saavad samuti küsimustele vastata, kuid mitte osaleda auhinna loosismises), aega on mai lõpuni: http://quiz.visitestonia.com/!