Uus FAM-reiside koordinaator ja sotsiaalmeediaturundaja

11. mai 2020

Visit Estonia tiimiga liitusid äsja tootetutvustusreiside koordinaator Inger-Stina Palmet ja sotsiaalmeediaturunduse proff Dagmar Urb, kes tutvustavad siin, mis paneb neil silma särama töös ja mis vabal ajal.

Ingeri peamiseks ülesandeks on tootetutvustus- ehk FAM-reiside korraldajana teha Eesti nii meeldejäävaks kui võimalik välismaistele otsustajatele turismimaailmas - reisikorraldajatele. Lisaks hakkab Inger haldama Visit Estonia LinkedIn'i kontot. Dagmari tööks on EASi turismiarenduskeskuse lõpptarbijale suunatud sotsiaalmeediakanalite planeerimine ja igapäevane haldamine, sotsiaalmeediakampaaniate initsieerimine ja rakendamine. Dagmarile annab töö üle Shardee Rebas, kes juhib alates 18.03 Visit Estonia lõpptarbijakampaaniaid nii projekti- kui ka loovjuhina.

Inger-Stina Palmet

Naljaga pooleks võib öelda, et olen hinges Visit Estonia heaks töötanud viimased 17 aastat ehk alates sellest ajast, mil alustasin tööd turismisektoris.

Välismaal käies või ka siin Eestis välismaalastega suheldes lööb minus välja tulihingeline patrioot, kes peab oma misjonitööks rääkida rabadest, suitsusaunadest, hülgehallist merest; sellest kuuldamatust helist, mis tekib, kui esimesed lumikellukesed külmunud maakamara all tärkamiseks valmistuvad; lendlevast tundest, mis meid kõiki valdab, kui saab lõpuks talvesaapad nurka visata ja tennised jala otsa torgata. Minu austraallastest kliendid on ikka ja jälle naernud, et peaksin olema ametlik Eesti maskott.

Olen eelnevalt 12 aastat töötanud peamiselt väljaspool Eestit: reisiesindajana Türgis, Egiptuses, Tais, Iisraelis ja Austrias ning viimased seitse aastat Skandinaavias Austraalia turistidega. Juba paar aastat on meeles mõlkunud mõte, et lõputult kohvri otsas elada ei saa ja ei taha ning olen otsinud „oma kohta“ Eestis. Kui Visit Estonia hõikas välja konkursi tootetutvusreiside koordinaatori kohale, tekkis äratundmisrõõm, et see peaks olema – ja ongi – amet, kus saaksin rakendada oma senist kogemust. Pealegi, kuulujutud on liikvel, et Visit Estonia meeskond olla hirmtore!

Reisimine on minu jaoks kindlasti rohkem kui huvi ja hobi, pigem on sellest saanud elustiil ja kirg. Püüan seda jõudumööda ühildada sukeldumise ja matkamisega. Kodus olles armastan lugeda, kokandusega tegelda. Ja nüüd lõpuks, mil olen Visit Estonia meeskonda vastu võetud ja end püsivamalt koduga sidunud, saan pühenduda ka unistatud rõduaiandusele. Esimesed võrsed on juba väljas!

Dagmar Urb

Liitusin Visit Estonia tiimiga, et teha sotsiaalmeediaturundust, mis inspireeriks inimesi nii meilt kui kogu maailmast Eestit avastama. Olen meeletult uhke oma kodumaa üle ning usun, et siin on väga mõnus puhata. Eestimaa pakub võimaluse leida ühendus loodusega - laadida akusid kuulates metsakohinat ja linnulaulu, nautida imelisi ja puhtaid toiduelamusi. Meil on palju lugusid mida maailmaga jagada ning ootan huviga, kuidas saan sellel erakorralisel ajal luua erakordseid lahendusi, mis meie turismisektorit toetavad.

Enne Visit Estonia perega liitumist jäi mul selja taha intensiivne töö The Global Hacki maailmahäkatoni tiimis, kus vastutasin sotsiaalmeedia kommunikatsiooni eest. Varasemalt töötasin Brand Managerina Coca-Cola Baltikumi harus, olen teinud turundusprojekte muu hulgas ka Garage48, LIFT99 ja Leigo Järvemuusika jaoks. 

Vabal ajal leiate mind looduses akusid laadimas, tutvumas nii Eesti põhjamaise kui kaugemate paikade toidukultuuriga või hoopis ise head toitu valmistamas, et seda sõpradega koos nautida.