Uued profid Visit Estonia tiimis

21. juuni 2017

Paari kuu jagu on Visit Estonia kampaaniate juhina töötanud Rasmus Vaino ja digiturunduse eksperdina Rene Rumberg. Senine kampaaniate juht Katrina Sokk läks oma suurte kampaaniate kogemusi kasutama uutes väljakutsetes, senine digiturunduse ekspert Shardee Rebas valmistub emaks saama.

Rene on töötanud sotsiaalmeedia ja digitaalturunduse spetsialistina veidi üle kolme ja poole aasta, millest ligi kaks aastat möödusid Idea reklaamiagentuuris.

Ideas oli Rene kliendiks muu hulgas ka EASi välisinvesteeringute osakonna veetav kampaaniakeskkond Work in Estonia, mille sotsiaalmeediat Rene agentuuri poolelt juhtis. "Võib vist öelda, et just tänu sellele koostööle tekkis mul kiindumus suurte riiklike teemade vastu ja kui seda koostööd ei oleks olnud, siis tõenäoliselt poleks ma täna siin," räägib Rene.

Vaba aega meeldib talle veeta maal olles, maanteerattaga sõites, raamatuid lugedes või mööda maailma reisides.

Rene Rumberg

Kampaaniad on valdkond, kus ühele põrandale kokku kogunevad nõudmised eri valdkondadest: vaja läheb loovat mõtlemist, läbirääkimisoskust, teadmisi turundustrendidest, digitaalsetest võimalustest, tarbijakäitumisest - ja see loetelu ei ole kindlasti mitte lõplik. Rasmus on Visit Estoniale just see mitmekülgne talent, kes mõtleb strateegiliselt ning rakendab eri ekspertide lahendused terviku teenistusse. Tööalast silmaringi laiendab reisikogemus, mis praeguseks hõlmab 41 riiki.

Seda toetab Rasmuse senine kogemus. Alustanud IT õppimist, suundus ta reklaamimaailma ning oli mõnda aega Postimehe reklaamlahenduste juht. "Seal sain hästi ülevaate mõlemalt poolelt: nii sellest, mida ja kuidas turundusjuhid planeerivad, kui ka sellest, mis ja kuidas tegelikult töötab," räägib Rasmus. Praktiline töökogemus reklaamimaailmas jätkus agentuuri Event Masters projektijuhina, kus Rasmus ehitas üles uue visitestonia.com visuaalse külje, järgides kõige värskemaid rahvusvahelisi trende ja hoides samas originaalset ja eestilikku joont.

Rasmuse värske bakalaureusetöö võrdleb kasutajate loodud visuaalsisu Eesti kohta sihtkohaturunduse ametliku pildikeelega. Tuhandete piltide võrdlemisest spetsiaalse tarkvaraga selgus, et inimeste hulgas spontaanselt tajutud kuvand Eestist, mida oma fotodega jagatakse, kattub Eesti brändi kuvandiga Eestist ja kohati isegi rohkem kui nn ametlike turismifotode oma.

Eesti üks põhilisi turismiteemasid loodus on võitnud Rasmuse südame eeskätt kettagolfi harrastamise paigana ning samuti turismis olulisel teemal, gurmees, proovib ta sageli kätt eri jooke valmistades. Lisaks on tal peaaegu terve raamaturiiulitäis noote, mis hõlmab head lauldud muusikat alates poistekooriaegadest kuni põnevate teatrilavastusprojektideni koosseisuga Vox Populi.

Rasmus Vaino