Turismiettevõtte e-õppeprogramm müügist juhtimiseni



Külalisi võõrustades peab turismiettevõtja sageli suutma ise kõigega tegeleda: hallata broneeringuid, vastata meilidele, olla külalislahke, korrastada tube, teha raamatupidamist, lahendada kliendi probleeme. Need kõik on eri valdkonnad, kus teadmiste täiendamine võib tunduda ajakuluka ettevõtmisena. Seepärast tegime õppimiseks veebikeskkonna, mida saad mugavalt kasutada just endale sobival ajal.

Programmi juures on eriline see, et kõigepealt saad oma ettevõtte seisu testida – ja leida, et mõned asjad on juba täiesti laitmatult korras. Tänu enesehindamise küsimustikule saad õppimist alustada just sulle sobivalt tasemelt. Näiteks kui ettevõttel on juba Facebooki lehekülg olemas, siis teab programm sellega arvestada ja läheb edasi järgmiste sammudega sotsiaalmeediaturunduses. Enesehindamise küsimustik võimaldab anonüümselt oma tulemusi ka sektori keskmisega võrrelda.

Nendes valdkondades, mille arendamine ettevõttes suuremat tulu tooks, pakume tegevusplaani ja juhendame, kuidas seda praktiliselt ellu viia. E-akadeemia annab praktilisi soovitusi kaheksas valdkonnas: müük, turundus, ligipääsetavus, keskkond, tooted ja teenused, koostöö, kliendisuhted, juhtimine. Juhendmaterjalid on koostanud oma valdkonna eksperdid ja need on täiendatud turismispetsiifiliste näidetega.

E-akadeemia õppematerjalidele ligipääsuks palun tee veebilehele visitestonia.com oma ettevõtte konto, mida aitab avada piirkondliku turismiinfokeskuse töötaja.


Jaga oma elamusi #visitestonia