Uus normaalsus ja kestlik tootepakkumine – märksõnad Amsterdami äriturismi üritusel

Allikas: Visit Estonia

27. oktoober 2021

Visit Estonia äriturismi projektijuht Liisa Eller ning Eesti Konverentsibüroo projektijuht Gea Käsper osalesid nädala algul äriturismi kontaktüritusel Business Traveller MICE Fair, kus Eesti pildisolekut näidata oli seda olulisem, et üritus toimus taas üle kahe aasta.

Visit Estonia ja Eesti Konverentsibüroo nii ammused kui ka täiesti uued kontaktid kinnitasid, et Eesti on viimastel aastatel Hollandile “lähemale tulnud”. Hollandlaste kestliku reisimise ja tarbimise ootused on kasvutrendis. Vastutustundlikest väärtustest lähtuvad ka korporatiivkliendid, kes otsivad kaugete sihtkohtade asemele uusi lähemal, siinsamas Euroopas. Kohtumiste käigus rõhutati korduvalt, et Baltimaadest on Eesti kõige paremini pildil.

“Sihikindel Eesti tutvustamine kannab vilja, meid teatakse ja oodatakse kvaliteetset teenust ja põnevat sisu. Hollandlaste seas tekitas ühtviisi huvi nii vaheldusrikas ja kergesti ligipääsetav loodus kui e-Eesti lahendused,” kirjeldas Liisa.

Amsterdami kokku tulnud äriturismi professionaalid olid ühel meelel, selles et turismisektor peab näitama teed, olema aktiivne uute algatuste juurutaja ja looma uut tüüpi normaalsust. “Varem on alahinnatud, kui oluline on üksteisega isiklikult kohtuda, aga need rasked aastad kodukontorites on näidanud selgelt, millest tegelikult puudust tuntakse – vahetust ja inimlikust suhtlusest,” ütlesid mitmed kohalviibijad.


Eesti helide viktoriin | Puhka Eestis