10. mai 2021
Selle aasta märtsis ja aprillis küsitlesime turismiettevõtjaid, et selgitada, milliseid digilahendusi kasutavad ettevõtted oma tööprotsessides: siseinfo haldamiseks, kliendisuhetes, turunduses, broneeringute tegemiseks ja müügiks, ressursside, broneeringute ja klienditeekonna haldamiseks.
Küsitlusele vastas 179 turismiettevõtet eri tegevusvaldkondadest: reisikorraldus, aktiivne puhkus, majutus, toitlustus, atraktsioonid ja ärisündmuste korraldus. Olulisemad tulemused:
Kokkuvõtteks võib öelda, et on turismiettevõtteid, kus kasutatakse mitmeid digitaalseid lahendusi, mis on omavahel kahepoolselt liidestatud, kuid rohkem on neid ettevõtteid, eelkõige väiksemate turismiettevõtete seas, kes ei ole veel teadlikult alustanud digiteerimisega. Arvatakse, et digilahendused on kulukad, konkurents teenusepakkujate vahel on madal ja kvaliteetseid teenusepakkujaid vähe.
Vaata lähemalt, millised digilahendused on turismisektoris kasutusel