Allikas: Visit Estonia

Jaapanlased tunnevad Eesti vastu huvi

Oktoobris osales Visit Estonia populaarsel turismimessil JATA Tourism EXPO Japan. Üle nelja aasta taas Osakas toimunud mess kandis nime „Ava uks tulevikku".

Eesti oli Jaapani suurimal turismimessil esindatud koos lõunanaabrite Läti (Latvia Travel) ja Leedu (Lithuania Travel), Tallink Eesti ning Baltikumi Jaapani turu esindusagentuuriga Foresight Marketing.
26.-29. oktoobrini kestnud rahvarohke turismiürituse kaks esimest päeva olid mõeldud ärikohtumisteks reisikorraldajate ja edasimüüjatega ning viimased kaks messipäeva puhtalt lõpptarbijate päralt. Esimene pandeemiajärgne mess näitas, et jaapanlased pole reisimissoovi minetanud ning Euroopasse tulles kaalutakse ka Baltikumi külastamist.

Visit Estonia B2B toote projektijuhi Kadri Koori sõnutsi tundsid Jaapani reisikorraldajad Eesti 2024. aasta tegevuste ja ürituste vastu siirast huvi. „Eriti köitsid jaapanlasi meie folkloor ja kultuur ning selle valdkonnaga seotud teenused," ütles Koor.
Lõpptarbijate külastuspäevadel toimusid messil kõigi kolme Balti riigi jaapanikeelsed esitlused. „Jaapanlased olid vägagi huvitatud reisimisest Baltikumi. Eesti õnneks on Helsingil otseühendus nii Osaka kui Tokyoga ja seda marsruuti pidasid meie stendi külastanud jaapanlased väga heaks võimaluseks tulla Eestisse," märkis Koor.
Eesti, Läti ja Leedu ühises messiboksis ei jäetud kasutamata võimalust proovida selga Kihnu rahvariideid ja teha rabastendi taustal mälestuseks pilti.

Turismimessil JATA Tourism EXPO Japan osales ühtekokku 1275 turismiettevõtet ja -organisatsiooni enam kui 70 riigist.