Ready4China

Koolitus on mõeldud turismiettevõtetele, sihtkohtadele ja reisikorraldajatele ning toimub 12. novembril 2018 Tallinnas.

Kes on Hiina turist – mis talle huvi pakub, milliste sõnumitega ja millistes kanalites teda kõnetada saab, millist teenust ja teenindust ta ootab? Räägime Hiina turismituru eripäradest ja anname soovitusi nii algajatele kui ka seal turul juba tegutsevatele ettevõtetele ja sihtkohtadele. Peaesinejateks on Hiina turismiprofessionaalid ning oma kogemusi tulevad jagama teised sihtkohad Euroopast.

Osalustasu 50 eurot. Huvilistel palume täita registreerimisvormi 1. novembriks. 
Lisainfo: helle.gern@eas.ee.

Konverents toimub kl 10-16.30 ja inglise keeles ilma eestikeelse tõlketa. Seetõttu programm ja esinejate tutvustus inglise keeles. Korraldajal on õigus teha programmis muudatusi.

Moderator Louis Zezeran, a fan of Estonia and Australian comedy promoter based in Tallinn.

Mr Roy Graff, Manging Director EMEA, Dragon Trail Interactive:
How to attract Chinese individual tourist, the biggest travel barriers and motivators? Latest trends, Northern and Eastern Europe as a destination for Chinese tourist.

Ms Josse Wang, Tencent Culture and Tourism Center:
Marketing destinations of Chinese individual tourist – trends, channels, practical guidance and case studies.

Ms Kaari Artemjeff, Marketing Manager of Helsinki Marketing:
Helsinki – European capital of smart tourism, case China.

Mr Danjun Qian, sales manager of international sales, Tallink Silja OY:
Tallink China story. Global GOLD Prize of Chinese Tourist Welcome Awards in the best Product Innovation category.

Panel discussions, moderated by NGO Expotourism