Kampaaniad Soomes ja Lätis suvel 2020

EASi turismiarenduskeskus alustas 6. juulil turismikampaaniaid lähiturgudel Soomes ja Lätis, mis tuletavad lähinaabritele meelde, et Eestis on head võimalused mitmekesiselt puhata ning motiveerivad naabermaale tegema eeskätt pikemaid reise.

Soome kampaania fookuses on eri teemad nagu toit, kultuur, spa, perepuhkus – ning põhilisena selle keskel skandinaavialik hygge ehk mõnus äraolemine vastandumaks koroonakevade stressirohkele kaugtööle ja kooliõpilaste kodusele kantseldamisele. Lisaks tõstab Soome kampaania esile maaturismi, autentset kultuuri saartel ja Eesti kaugemates nurkades, purjetamist ning hiljuti valminud turismiobjekte.

Kampaania kutsub kõige levinumate Soome eesnimedega mehi ja naisi, noori ja vanu Eestisse, et luua siin koos uusi mälestusi. Sihtrühmaks on Lõuna-Soome elanikud, kes elavad kuni 4 autosõidu tunni kaugusel Helsingist. Vanusegruppidest kõnetatakse nii 25–40-aastaseid vallalisi või perega linnainimesi kui ka keskealisi ning vanemaid vaba aja nautlejaid.

Lätis sihib turismiarenduskeskuse kampaania samuti eri vanuses inimesi, kes elavad kõrgemate sissetulekutega piirkondades ja plaanivad tõenäoliselt nagunii reisida. Kampaania inspireerib veetma nii kultuuri-, loodus- kui ka aktiivset puhkust, nii sõprade kui ka perega.

Põhisõnumiks on „reisi aeglaselt“. „Eestlaste kohta laialt levinud arvamus, et oleme aeglased sobib hästi siduda praegu maailmas kõige popima slow travel trendiga – selleks tulebki võtta aega, et korralikult puhata. Väikese vimkana on meie siseturismi kampaania tunnuslaul, Trad.Attacki! „Armasta mind“ saanud ka lätikeelsed sõnad, mille on sisse laulnud läti artist Asnate Rancane.

EASi turismiarenduskeskuse Soome ja Läti kampaaniad kestavad 9. augustini ning kanaliteks on televisioon, print- ja digimeedia, Lätis ka välimeedia ja raadio.

Kampaaniaid rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

Jaga oma klientide ja partneritega: