Turismiprofessionaalile

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse turismiarenduskeskuse eesmärgiks on suurendada Eesti kui reisisihi tuntust ning Eesti turismitoodete rahvusvahelist konkurentsivõimet.

Tegevusi valides soovime:

  • soodustada esmakülastusi kaug- ja korduvkülastusi lähiturgudelt,
  • suurendada külastusi väljaspool kõrghooaega,
  • pikendada külastuste kestust,
  • laiendada kliendibaasi eri vanuses ning nõudlikumate ja maksejõulisemate reisijatega.

Turunduses keskendume turgudele, millel on suurim potentsiaal tuua turundusinvesteeringutelt tulu. 

  • esmatähtsad: Soome, Venemaa, Läti,
  • teisese tähtsusega: Rootsi, Norra, Saksamaa, Suurbritannia,
  • siseturism,
  • kaugturud: Hiina, Jaapan, USA.

Peamiseks turunduskanaliks sõltumata sihtturust on turismiinfosüsteem puhkaeestis.ee / visitestonia.com, samuti sotsiaalmeediakanalid.

Naaberriikides fookuses lõpptarbijale suunatud turundus. Tutvustame Eesti turismipakkumist kampaaniate, kontaktürituste, ajakirjanike pressireiside, turismimesside ja suhtekorralduse abil. Teisese tähtsusega ja kaugturgudel on esmatähtis äriturundus ehk turundus on suunatud eeskätt reisikorraldajatele ja -büroodele, et laiendada seal Eesti turismiettevõtete tootepakkumist. Peamised tegevused on infopäevad, kontaktüritused, tootetutvustusreisid ja spetsialistide turismimessid.

Plaanime ja teeme turundust koostöös turismiettevõtjate ja -organisatsioonidega. Koostöö hõlmab ka ürituste korraldamise, messidel osalemise jm kulude jagamist.

Tootearenduseks pakume turismiettevõtjatele:

  • turismikoolitusi koostöös regionaalsete turismiorganisatsioonidega,
  • turismiinvesteeringute toetamist, keskendudes suurprojektidele ja Eesti mainet loovatele suursündmustele.