Kestliku reisielamuse sõnumistrateegia

Allikas: Visit Estonia, Karl Ander Adami

Kestliku reisielamuse sõnumistrateegia

Rohepööre ja kliima soojenemine on väga tõsiselt päevakorda tõusnud ja see mõjutab üha tugevamalt ka meie väliskülastaja reisivalikuid. Väärtuspõhine reisimine, oma süsinikujälje vähendamine ning panustamine kohalikku kogukonda ja looduskeskkonda on vastutustundlikule reisijale oluline. Eestil on väga hea võimalus saada rahvusvaheliselt tuntud kestlikke reisielamusi pakkuvaks sihtkohaks. On aeg tutvustada üheskoos Eestit kui turismi kestlikult arendavat sihtkohta.

Turismiarenduskeskus pani koostöös UK agentuuriga Lantern ning kestliku brändi identiteedi eksperdi Silke Lieseriga kokku Eesti kestliku reisielamuse sõnumistrateegia ning ühendas need põhimõtted toidu, looduse ja kultuuri teemastrateegiatega. Strateegia fookuses on individuaalreisija ehk FIT (free independent traveller), kes on parasjagu unistamise ja reisiplaneerimise staadiumis.

Kestlike väärtustega täienenud narratiiv on mõeldud abistama kõiki, kes Eestit välismaailmale tutvustavad. Koos sõnumit jagades jõuab meie ühine hääl kaugemale.

Siit saad alla laadida 
 ingliskeelne sõnumistrateegia ingliskeelsed posterid eesti keelde tõlgitud strateegia rakendamise osa 

Sõnumistrateegia materjalid on leitavad ka Eesti brändi tööriistakastis.

Sõnumistrateegia koostaja Ryan Tym'i esitlus

19.04.2022

Eesti kestliku reisielamuse sõnumistrateegia (eng)

Imbi Lepik-Martinson

Kvaliteedikoordinaator: kvaliteedimärgised ja -programmid

imbi.martinson@eas.ee