Kindlasti on vajalik kaasata praktikuid, et akadeemilisele teadmistepõhisele õppele lisanduks juurde ka praktiline vaade ja töökogemus, need kaks täiendavad üksteist. Turismisektori digitaliseerimine, digiturundus, innovatsioon, kestlikkus ja rohepööre - need on teemad, mis köidavad ka noori. Juba sektoris töötavale inimesele on hea töö kõrvalt pakkuda lühemaid nn õpiampse. Õpiränne mõnes põnevas sihtkohas kogemuste omandamiseks. Rahvusvaheline kogemus annab noorele ühelt poolt võimaluse avardada silmaringi : nii tegevuste, teenuste, lahenduste, koostöö toimimise, erikultuuride tundma õppimine ja seeläbi kliendi parem mõistmine, saada välispraktika näol kogemust, mida Eestis ei pruugi saada. Lisaks annab see keele praktikat ja julgust
Protsesside, ressursside, muutuste, kriiside ning inimvoogude juhtimine turismisektoris on tulevikufookuses oluline. Uuringud ja andmed turismisektoris (sh nende korraldamine, tulemuste analüüs ja tõlgendamine) ja nende tulemuste alusel praktiliste lahenduste ja arenduste kavandamine ning ideaalis ka elluviimine, kas siis enda ettevõttes või siis kooli poolt pakutavate praktiliste ülesannete/kaasuste kaudu.
Kas on plaanis ka küsitleda Eestimaa giide? VASTUS: Hetkel plaanis ei ole. Kuid ootame kindlasti, et küsija võtaks ühendust (anneli.haabu@eas.ee). Arutame ja mõtleme mis oleks vajadus, eesmärk ja soovitud fookus. Siis saab juba planeerida edasisi tegevusi või plaane.
Kuidas pääsevad inimesed e-akadeemiasse, kui nad tahavad giidiks õppida? VASTUS: Hetkel on e-akadeemias koostamises giidide kompetentside moodul, kus saab tutvuda mõningate giiditöö põhimõtete ja soovitustega, selgitatakse giidi rolli ja tema tähtsust Eesti tutvustamisel külalistele. Mooduli valmides teavitame ka giidide ligipääasu võimalustest laiemalt läbi Visitestonia uudiskirja ja FB blogi.
Kokku 43 vastajat
Tulemused