Programm

Haapsalu Kultuurikeskus, 26.09 – 27.09.2019

Regionaalne Turismikonverents 2019

Programm

Allikas: Merle Saulep

Neljapäev, 26. september 2019. Päev 1

11:00 – 12:30 Registreerumine, kogunemine, saabumislõuna, programmi algus 12:30.

Moderaator Andres Torm.

Plokk I:

12:30 Haapsalu aselinnapea Liina Põld tervitus;
12:40-13:00 Margus Sameli, EASi Turismiarenduskeskuse direktor, esitleb seni uurimata ja avaldamata andmeid, mille põhjal peab turismisektor tegema lähituleviku otsuseid ning tutvustab 2021+ turismistrateegia visiooni; 10 min küsimusteks saalist.
13:10-13:30 Heleri Rande, hotellide ja restoranide teema strateeg ja konsultant, näidetest, kuidas trendid suures maailmas siinset turismiäri mõjutavad ja kuidas väikeettevõtjana sellega kaasa minna, ettekandega ''Reisimise tulevik - turismitoodete hindamine tarbijatrendide tuules'';
13:30-14:00 Raivo Vare, ettevõtja ja riigitegelane, transiidi- ja majandusekspert, majanduse trendidest ja muudest meid mõjutavatest teguritest suures pildis;
14:00-14:30 Emma Håkansson, sihtkoha juhtimise ekspert ja edukas muudatuste elluviija, ettekandega ''Digitalisation for attractive places";
14:30-15:00 Kohvipaus

Plokk II:

15:00-15:45 Frank Cuypers, digiturundusekspert, segmenteerimise ja peensihtimise uutest praktikatest;
16:05-16:20 Kristo Tomingas ja Heinar Õispuu, kokteilisegamise meistrid Cocktail Catering'ist jagavad oma kogemust, kuidas murda kättesaamatutele kaugturgudele väga kitsas nishis;
16:20-16:50 Gleb Maltsev, startupperi ja esitlemistreeneri praktiline õpetus, kuidas fokusseeritult ja atraktiivselt ennast (lühi)tutvustada – olgu tutvustatuks siis Eesti, Sina ise või Sinu (turismi)toode: "Fundamentals of speaking". Vaprad saavad ka ise lavale!

17:00 konverentsipäeva lõpp.

19:00 pidu ja tunnustamine Kuursaalis.

Reede, 27. september 2019. Päev 2

09:00 – 09:30 kogunemine

Plokk I: sissejuhatus

Plokk II: ühetunnised paralleelsessioonid väiksemates gruppides, eraldi ruumides. Teemad ja valikuvõimalused:

09:45-10:45: 

RUUM 1 - VISIT ESTONIA esitleb: Emma Håkansson töötuba "Why closing a Tourist Information Center makes sense!". Töötuba toimub inglise keeles. Loe lähemalt siit.

RUUM 2EESTI KONVERENTSIBÜROO esitleb: Story-telling ja sisuloome Eesti Konverentsibüroo kampaania "Go Wild, Choose Estonia" näitel. Kuidas püüda rahvusvahelist MICE klienti? Loe lähemalt siit.

11:00-12:00:    

RUUM 1 - EESTI TURISMIFIRMADE LIIT powered by Tourest esitleb: töötuba "Kuidas võtta maksimum B2B müügisündmustest - messidest ja workshoppidest?". Parimad praktikad praktikutelt praktikutele. Workshopi läbiviijad Liidu enda raskekahurvägi Külli Karing, Tiiu Vilbrant ja Mariann Lugus. Loe lähemalt siit.

RUUM 2 - LOODUSTURISMI ÜHING esitleb: "Loodusturismi rahvusvaheline konkurentsivõime ja Eesti looduskuvand ning maine." Loe lähemalt siit.

12:00-12:30 Kohvipaus   

Plokk III teemad:

HEAOLUTURISM. Mida õieti hõlmab paljukasutatud ingliskeelne „wellness"? On see vaid mudavann või enamat?

12:30-13:00 László Puczkó, rahvusvaheliselt tunnustatud wellness-guru, ''Life after wellness: products, messages, design'';
13:00-13:15 Lina Nosevic, Leedu meditsiiniliste spaade ja rehabilitatsioonikeskuste liidu tegevjuht, arendab moderaatoria vestluses teemat suunas ''Where do foreign tourists see the strengths of Lithuanian Medical SPAS? What threats can be expected in future?";
13:15-13:30 Kristjan Port, professor, tehnikaekspert ja spordibioloog, heaolu inimlikest aspektidest.

13:30-14:25 ARUTELUPANEEL HEAOLU(TURISMI) TEEMADEL. Heaolu alla paigutatakse musttuhat vajalikku nähtust: sisemine tasakaal, töö ja puhkuse vaheldumine parajas tempos, elamine looduse rütmidega kooskõlas, tervislik toitumine, kvaliteetsed suhted, keha eest hoolitsemine jne, väga palju selle nõudluse rahuldamisest on võtnud enda kanda turism. Heaolu laiemas mõttes on nii oluline teema, et imbub ka teenustesse, mille esmane ülesanne on pakkuda hoopis midagi muud. Diskuteerime, mida tähendab füüsiline, spirituaalne, keskkonnast tulenev, emotsionaalne ja intellektuaalne heaolu turismi mõttes, askeetlik vs luksuslik, kuid läheneme ka teaduslikust, teenuste ja nende arendamise kui ka sihtkoha vaatest.
Paneelis osalevad moderaatori juhtimisel: Kristjan Port / Tallinna Ülikool, Sari Sopanen / Hedon Spa Pärnu, Kaia-Kaire Hunt / Hundiallika keskus, Maret Sukles / Fra Mare Haapsalu, Rainer Aavik / Pärnu abilinnapea

14:30 konverentsipäeva lõpp, pakutakse kerget lõunat.


Esinejate kohta saad lugeda siit.

Registreeru konverentsile siin.

Korraldaja jätab endale õiguse teha vajadusel kavasse väikesi muudatusi.
Kõik etteasted ja tegevused ei ole kavas ära toodud - programm täieneb, püsi lainel!
Välisesinejate ettekanded on inglise keeles, konverentsil on sünkroontõlge.

Paralleelsessioonide sisu:

EESTI KONVERENTSIBÜROO esitleb: Story-telling ja sisuloome Eesti Konverentsibüroo kampaania "Go Wild, Choose Estonia" näitel.

Kuidas püüda rahvusvahelist MICE klienti?Jagame huvitavaid näiteid ja praktilisi nõuandeid, kuidas väheste vahenditega (piiratud eelarve ja inimressursiga) turismitoodet / sihtkohta rahvusvaheliselt turundada, et kasvatada tuntust, parandada kodulehe nähtavust, suurendada sotsiaalmeedia jälgijaskonda. Mida ja kuidas pakkuda rahvusvahelisele MICE kliendile?

Sessioon sobib nii ettevõtjatele kui sihtkohtadele.

EESTI TURISMIFIRMADE LIIT, powered by Tourest esitleb: töötuba "Kuidas võtta maksimum B2B müügisündmustest - messidest ja workshoppidest?". Parimad praktikad praktikutelt praktikutele.

Sihtgrupp: Turismiettevõtete esindajad (majutusettevõtted sh turismitalud, toitlustusasutused, vaatamisväärsused, aktiivne puhkus/isetegemised, pärimus- ja kultuuriprogrammide pakkujad jms)

Millest räägitakse:

  • Kuidas võtta maksimumi B2B müügiüritusest?

Kuidas oma teenust paremini müüa B2B kontaktile ehk ärikliendile (välisostjale, kohalikule reisikorraldajale). Kuidas olla valmis B2B müügiks, st müügiks professionaalsetele vahendajatele?
Workshopid - kuidas toimivad, kuidas valmistuda, mis materjalid kaasa võtta ja mida teha pärast workshopi saadud kontaktidega
Toote/teenuse kirjeldus- mida ja kellele pakkuda, kui suurele seltskonnale on see tarbimiseks mõeldud, mis keeles teenindatakse ja kuidas teie toode/teenus ostjani jõuab.

  • Kuidas võtta maksimumi messist?

Millised sihtrühmad käivad messil (ajakirjanikud, kohalikud reisiettevõtjad, välismaised reisiettevõtjad, lõpptarbijad)
Milline teave ning info- ja promomaterjalid toimivad messil kõige paremini erinevatele sihtrühmadele (B2B ja B2C)? Kuidas müüa erinevale sihtrühmale nii, et saadud kontakt oleks jätkusuutlik?

VISIT ESTONIA esitleb: Emma Håkansson töötuba "Why closing a Tourist Information Center makes sense!".

Workshop on suunatud kõigile, kes huvituvad sihtkoha arendamisest, muutuste juhtimisest ja muudatuste plaanimisest. Tegevus on suuresti interaktiivne ja julgustab kaasa arutlema.
Töötuba toimub inglise keeles.

LOODUSTURISMI ÜHING esitleb: "Loodusturismi rahvusvaheline konkurentsivõime ja Eesti looduskuvand ning maine."

Milline on Eesti positsioon Euroopa loodusturismi turul täna, millised on meie tugevused ja nõrkused? Mis ohustab Eesti kui rikka loodusega sihtmaa tulevikku? Töötuba viivad läbi Eleri Lopp-Valdma Estonian Wildlife Toursist, Bert Rähni Natourestist ja Soomaa esindaja Aivar Ruukel.