Programm

Haapsalu Kultuurikeskus, 26.09 – 27.09.2019

Regionaalne Turismikonverents 2019

Programm

Allikas: Merle Saulep

Neljapäev, 26. september 2019. Päev 1

11:00 – 12:30 Registreerumine, kogunemine, saabumislõuna, programmi algus 12:30.

Moderaator Andres Torm.

Plokk I teemad:

ANDMED. Kõhutunne ja kogemus tasuvad kaalumist küll – aga kuidas asjad tegelikult on, milliseid andmeid ja mille kohta koguda, et teha otsuseid ausa pildi, mitte soovmõtlemise najal?

SIHTKOHAD. Kuidas liikuda sihtkohtade arenduse huvides ühes suunas?

Margus Sameli, EASi Turismiarenduskeskuse direktor, esitleb seni uurimata ja avaldamata andmeid, mille põhjal peab turismisektor tegema lähituleviku otsuseid ning tutvustab 2021+ turismistrateegia visiooni;
Raivo Vare, ettevõtja ja riigitegelane, transiidi- ja majandusekspert, majanduse trendidest ja muudest meid mõjutavatest teguritest suures pildis;
Emma Håkansson, sihtkoha juhtimise ekspert ja edukas muudatuste elluviija, ettekandega ''Digitalisation for attractive places".

Plokk II teemad:

TÄPPISTURUNDUS. Iga turismiproff peab varem või hiljem mõtlema – milline sõnum, kellele ja kuidas suunata? Püüame leida vastuse, kuidas ja keda sihtida.

Frank Cuypers, digiturundusekspert, segmenteerimise ja peensihtimise uutest praktikatest;
Air BnB Experience, elamuste platvorm ehk jagamismajandus laieneb hoogsalt elamuste valdkonda;
Gleb Maltsev, startupper ja esitlemistreener, õpetab, kuidas fokusseeritult ja atraktiivselt ennast tutvustada – olgu tutvustatuks siis Eesti, Sina ise või Sinu (turismi)toode.

17:00 konverentsipäeva lõpp.

19:00 pidu Kuursaalis.

Reede, 27. september 2019. Päev 2

09:00 – 09:30 kogunemine

Plokk I: sissejuhatus

Plokk II: paralleelsessioonid. Ühetunnised paralleelsessioonid väiksemates gruppides, eraldi ruumides. Teemad ja valikuvõimalused:

09:45-10:45 

RUUM 1 - VISIT ESTONIA esitleb: Emma Håkansson töötuba "Why closing a Tourist Information Center makes sense!" messidest ja workshoppidest?".

RUUM 2EESTI KONVERENTSIBÜROO esitleb: praktiline töötuba konverentsi parimatest näidetest. 

11:00-12:00    

RUUM 1 EESTI TURISMIFIRMADE LIIT powered by Tourest esitleb: töötuba "Kuidas võtta maksimum B2B müügisündmustest - messidest ja workshoppidest?". Parimad praktikad praktikutelt praktikutele.

RUUM 2 - LOODUSTURISMI ÜHING esitleb: "Loodusturismi rahvusvaheline konkurentsivõime ja Eesti looduskuvand ning maine."     

Plokk III teemad:

HEAOLUTURISM. Mida õieti hõlmab paljukasutatud ingliskeelne „wellness"? On see vaid mudavann või enamat?

László Puczkó, rahvusvaheliselt tunnustatud wellness-guru, ''Life after wellness: products, messages, design'';
Kristjan Port, professor, tehnikaekspert ja spordibioloog, heaolu inimlikest aspektidest.

14:30 konverentsipäeva lõpp, pakutakse kerget lõunat.


Esinejate kohta saad lugeda siit.

Registreeru konverentsile siin.

Korraldaja jätab endale õiguse teha vajadusel kavasse väikesi muudatusi.
Kõik etteasted ja tegevused ei ole kavas ära toodud - programm täieneb, püsi lainel!
Välisesinejate ettekanded on inglise keeles, konverentsil on sünkroontõlge.

Paralleelsessioonide sisu:

1. EESTI TURISMIFIRMADE LIIT, powered by Tourest esitleb: töötuba "Kuidas võtta maksimum B2B müügisündmustest - messidest ja workshoppidest?". Parimad praktikad praktikutelt praktikutele.

Sihtgrupp: Turismiettevõtete esindajad (majutusettevõtted sh turismitalud, toitlustusasutused, vaatamisväärsused, aktiivne puhkus/isetegemised, pärimus- ja kultuuriprogrammide pakkujad jms)

Millest räägitakse:

  • Kuidas võtta maksimumi B2B müügiüritusest?

Kuidas oma teenust paremini müüa B2B kontaktile ehk ärikliendile (välisostjale, kohalikule reisikorraldajale). Kuidas olla valmis B2B müügiks, st müügiks professionaalsetele vahendajatele?
Workshopid - kuidas toimivad, kuidas valmistuda, mis materjalid kaasa võtta ja mida teha pärast workshopi saadud kontaktidega
Toote/teenuse kirjeldus- mida ja kellele pakkuda, kui suurele seltskonnale on see tarbimiseks mõeldud, mis keeles teenindatakse ja kuidas teie toode/teenus ostjani jõuab.

  • Kuidas võtta maksimumi messist?

Millised sihtrühmad käivad messil (ajakirjanikud, kohalikud reisiettevõtjad, välismaised reisiettevõtjad, lõpptarbijad)
Milline teave ning info- ja promomaterjalid toimivad messil kõige paremini erinevatele sihtrühmadele (B2B ja B2C)? Kuidas müüa erinevale sihtrühmale nii, et saadud kontakt oleks jätkusuutlik?