RMK Kiidjärve-Taevaskoja-Kiidjärve matkarada

KIIDJÄRVE LOODUSKESKUS, Kiidjärve küla, Põlva vald, Põlva maakond

Vaata kaardil

Kiidjärve külastuskeskuse juurest algav matkarada kulgeb maalilise Ahja jõe kallastel, kust on hästi vaadeldavad erinevad liivakivipaed (Sõnajalamägi, Palanumägi, Oosemägi, Laaritsamägi, Mõsumägi jne). Rada kulgeb ühte kallast mööda Saesaare paisuni, sealt üle silla ning teist kallast mööda tagasi. Rajale jääb Sõnajala lõkkekoht, kus on lubatud ka telkida.
RMK Kiidjärve külastuskeskusest on võimalik saada matkaraja kaarti.

Matkarada kulgeb kohati mööda kõrgeid kaldapealseid ning esineb järske tõuse-languseid. Palume rajal liikuda ettevaatlikult!

Ajad ja hinnad

Avatud aastaringselt

Ööpäevaringselt

Omadused

• Telkimisplats

Ligipääsujuhend

Sõita mööda Põlva-Reola mnt Tartust Põlva suunas. 10 km enne Põlvat keerata Koorvere ristist vasakule Kiidjärve suunas. Sõita 4 km Akste-Häätaru teed mööda (tee nr 18138), 0,6 km pärast Kiidjärve pargi bussipeatust jääb vasakule RMK Kiidjärve külastuskeskuse parkla. Liikuda maanteed mööda üle silla, paremale jäävast majast mööda (ca 200 m) kuni suunaviit juhatab rajale.