1. "Viktoriin – kas tunned neid Eestiga seotud hääli?" (edaspidi kampaania) on meelelahutuslik tarbijamäng, mis kestab 28.03-31.05.2022 ja seda korraldab Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (registrikood 90006012, Hobujaama 4, 10151 Tallinn, edaspidi korraldaja), kes on kampaania raames isikuandmete vastutav töötleja.
2. Eestikeelse viktoriini auhinnaks on reis kahele Hiiumaale üheks (1) ööks väärtusega kuni 400 eurot.
Hiiumaad võib lugeda üheks maailma vanimaks saareks, kuna 455 miljonit aastat tagasi tekitas meteoriidiplahvatus praeguse Kärdla lähistel ligi kümnekilomeetrise läbimõõduga rõngassaarestiku. Saare praeguse kuju kohta ütleb mõni, et see on ristikujuline. Nimi Hiiumaa tuleb arvatavasti pühadest metsadest ehk hiitest, kuid võib tulla ka hiidudest ehk vägilastest.
Auhinnareis sisaldab:
Teistes keeltes (inglise, soome, saksa, vene, rootsi, läti, leedu ja poola) viktoriini teinute vahel loositakse reis kahele Eestisse 2 ööks väärtusega kuni 900 eurot.
Eesti suurima linnana on Tallinn ühtlasi kõige kiiremini muutuv ning mitmekesine kultuurielu, kontrastiderohke atmosfäär (kus mujal võiksid näha klaasist ja terasest pilvelõhkujat vaatamas üle keskaegsete katuste?) ja väikesed vahemaad meelitavad Tallinnasse igal aastal tuhandeid turiste.
Pärnu on Eesti suurim omavalitsus, selle pindala on 858,07 km². Muide, umbes sama suur (892 km²) on ka Saksamaa suurim linn Berliin. Pindala suurusega on Pärnu maailma esisajas, jättes selja taha sellised suurlinnad nagu Milano, Ateena, Viini, Buenos Airese, Barcelona, Toronto ja Hamburgi, samuti Kopenhaageni, Stockholmi ja Amsterdami. Siiski – vaatamata suurele pindalale elab Pärnus ühel ruutkilomeetril kõigest 60 inimest!
Nagu teisedki Eesti kuurortlinnad, sai ka 1996. aastast suvepealinna tiitlit kandev Pärnu linn tuntud kuurordiks juba 19. sajandil. Tänagi pakuvad ajalooline rannapark purskkaevudega ja mänguväljakud mõnusat puhkust igas vanuses külastajatele ning kaunis rannapromenaad sobib hästi jalutamiseks.
Auhinnareis sisaldab:
Auhinna kättesaamiseks peab võitja avaldama korraldajale oma täisnime, e-posti aadressi ja telefoninumbri ning kinnitama, et on vähemalt 18-aastane (vt p 4).
Võidu korral peavad võitja ja tema kaaslane järgima auhinna kasutamise ajal Eesti Vabariigis kehtivaid viiruse leviku tõkestamiseks kehtestatud piiranguid, sealhulgas olema valmis esitama kehtiva vaktsineerimise või COVID-19 läbipõdemise tõendi. Info kehtivate piirangute kohta on leitav veebilehel https://kriis.ee/covidi-kriisi-juhtimine-kusimused-ja-vastused/kriisi-juhtimine/hetkel-kehtivad-piirangud.
Auhinda saab kasutada perioodil 1.06.2022-30.12.2022.
Lisaks saavad kõik viktoriini teinud osalejad tellida eestimaiseid kasemahlast karastusjooke ÖselBirchilt, mis valmistab kasemahlast jooke Saaremaa vanaema retsepti järgi. Kood ESTONIANSOUNDS annab 15% soodustust kõikidele toodetele ÖselBirch veebipoes (v.a. juba allahinnatud tooted) http://www.oselbirch.ee. ÖselBirch teenindab järgmisi riike: Eesti, Saksamaa, Austria, Šveits, USA. Tootevalik võib riigiti erineda.
3. Kampaania eesmärk on tutvustada ja väärtustada Eestit kui põnevat turismisihtkohta läbi online-viktoriini „Viktoriin – kas tunned neid Eestiga seotud hääli?" kõikide peamiste sihtturgude täiskasvanud elanikkonna seas.
4. Kampaanias võivad osaleda kõik vähemalt 18-aastased isikud.
5. Selleks et auhinna loosimises osaleda, peab osaleja avama viktoriini, täitma küsimustiku, lisama tõese e-posti aadressi ning nõustuma isikuandmete töötlemisega kampaania läbiviimise eesmärgil (sh võitja loosimiseks, võidust teavitamiseks ning võitja nime avaldamiseks Puhka Eestis Facebooki lehel). Võidu korral avaldatakse võitja eesnimi. Kui osalusvormil kohustuslikud andmed puuduvad, ei ole võimalik loosis osaleda.
6. Üks (1) võitja loositakse viktoriini eestikeelsete mängijate seast, samuti üks (1) võitja loositakse teisi keeleversioone (inglise, saksa, rootsi, soome, läti, vene, leedu ja poola keel) mänginud mängijate seast, kokku 2 võitjat. Osalejal on võimalus suurendada oma võiduvõimalust, täites testi mitmeid kordi.
7. Auhindade loosimine ja kampaania auhindade võitjad kuulutatakse välja hiljemalt 10.06.2022 Visit Estonia eestikeelsel Facebooki lehel (kasutajanimi @visitestonia, ametlik nimi Puhka Eestis, URL https://www.facebook.com/puhkaeestis). Avaldamise formaat toodud välja kampaania reeglite punktis 5.
8. Korraldaja võtab võitjaga viie tööpäeva jooksul pärast võitja väljakuulutamist ühendust võitja esitatud e-posti aadressil, et täpsustada auhinna kättetoimetamist.
9. Kampaania võitja peab auhinna kättesaamiseks korraldajale vastama või korraldajaga ühendust võtma 14 päeva jooksul pärast tulemuste väljakuulutamist. Kui kampaania võitja ei ole määratud aja jooksul korraldajaga ühendust võtnud ega korraldajale vastanud, on korraldajal õigus valida uus võitja.
10. Võitjal ei ole õigust auhinda kolmandale isikule edasi anda. Kui valitud võitja ei soovi auhinda ise kasutada, on korraldajal õigus valida uus võitja.
11. Kampaania auhinda ei saa vahetada muu toote või teenuse vastu.
12. Osalejal ei ole õigust nõuda korraldajalt kampaania käigus tekkinud kulude katmist.
13. Kampaanias ei saa osaleda korraldaja töötajad ega hankepartnerid.
14. Kogu osalejate esitatud teave on konfidentsiaalne ja korraldaja ei avalda seda kolmandatele isikutele ega jaga seda nendega ilma osaleja nõusolekuta. Kui osaleja annab nõusoleku liitumaks uudiskirjaga (märgistades linnukesega lahtri "Liitu Puhka Eestis uudiskirjaga"), võib korraldaja sellist teavet kasutada või jagada seda kolmandate isikutega konkreetse turundustegevuse, turu-uuringute korraldamise, analüüsi või muudel seotud eesmärkidel ning lisada osaleja Visit Estonia elektroonilise infokirja tellijate andmebaasi. Osalejal on õigus igal ajal uudiskirja tellimisest loobuda, klikates uudiskirja lõpus olevat linki.
15. Isikuandmete töötlemise õiguslik alus on andmesubjekti nõusolek. Osaleja isikuandmeid säilitatakse 1 aasta pärast kampaania lõppemist. Juhul kui osaleja on avaldanud soovi liituda uudiskirja listiga, säilitatakse osaleja e-posti aadressi kuni selle tagasivõtmiseni osaleja poolt. Osalejal on õigus oma nõusolek millal tahes tagasi võtta ilma, et see mõjutaks enne nõusoleku tagasivõtmist toimunud töötlemise õiguspärasust.
16. Korraldaja on isikuandmete kaitse üldmääruse (EL) 679/2016 mõistes kampaania läbiviimisega seotud isikuandmete töötlemise vastutav töötleja. Osalejal on õigus taotleda vastutavalt töötlejalt juurdepääsu oma isikuandmetele, nende muutmist või kustutamist, nende töötlemise piiramist ja nende ülekandmist ning esitada vastuväide nende töötlemisele. Rohkem teavet isikuandmete töötlemise ja küpsiste kasutamise kohta leiab siit: https://www.puhkaeestis.ee/et/puhka-eestis/privaatsuse-ja-kupsiste-eeskirjad.
17. Korraldajal on õigus muuta kampaania tingimusi, sealhulgas auhindu, teatades sellest veebilehel https://www.puhkaeestis.ee/et/eesti-helid, kus on kirjas kampaania reeglid.
18. Kampaania läbiviimise korra on kampaania korraldaja kindlaks määranud järgmistel tingimustel: kõik korraldaja tehtud otsused kampaania korraldamise kohta on lõplikud ja kehtivad kõigi osalejate kohta. Kõik kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse Eesti Vabariigis kehtiva õiguse alusel.
19. Kampaania korralduse ja/või läbiviimisega seotud pretensioonid ja küsimused tuleb saata e-posti aadressile tourism@eas.ee seitsme päeva jooksul pärast tulemuste väljakuulutamist. Isikuandmete töötlemisega seotud pretensioonid ja küsimused tuleb saata andmekaitsespetsialisti e-posti aadressile andmekaitse@eas.ee.
20. Korraldaja vaatab pretensioonid läbi seitsme päeva jooksul pärast nende kättesaamist ja teatab otsusest pretensiooni esitajale teates nimetatud e-posti aadressil.
21. Kampaanias osalemisega kinnitab osaleja esitatud andmete õigsust, soovi kampaanias osaleda ning nõustumist ja vastamist kehtestatud nõuetele ja tingimustele. Korraldaja ei vastuta osaleja autasustamise ebaõnnestumise eest juhul, kui osaleja ei ole kinni pidanud viktoriini tingimustest või kui osaleja on esitanud ebaõigeid ja/või ebatäpseid andmeid või muude tõrgete eest, mis ei ole Korraldaja põhjustatud. Kampaania korraldajal on ühepoolne õigus kampaania ja auhinnajagamine lõpetada, kui reegleid rikutakse või kui ilmnevad muud ettenägematud asjaolud (force majeure), teatades sellest avalikult kampaania veebilehel.
Projekti toetab Euroopa Regionaalarengu Fond.